Vad pysslar vi med, del LXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har diskat och röjt lite här hemma. Försöker få tag på en TV till sonen. Måste ut och tömma min bil på flyttlådor med.

Trotsade regnet och blåsten och gick ner till Ica för att hämta ut paketen. Paketen var för tunga att kånka på så jag tog bussen hem. Väl hemma så finns det inget vatten och hela huset... Så jag får vänta med kaffet tills det är påsatt igen.
Ska öppna mina paket nu

Jag hade behövt ett par hörlurar till mobilen. De som följde med kan jag inte använda för de sitter inte kvar i öronen ö.h.t. och mina andra lurar med båge över huvudet, ger för dåligt ljud. Det hörs knappt alls på ena sidan. :turd:

Jag hade behövt ett par hörlurar till mobilen. De som följde med kan jag inte använda för de sitter inte kvar i öronen ö.h.t. och mina andra lurar med båge över huvudet, ger för dåligt ljud. Det hörs knappt alls på ena sidan. :turd:
Jag använder urbanears plattan
Riktigt bra ljud för hyfsat pris

Happ. Jag känner mig som en stammis på pizzerian nu. Var ner nyss och skulle beställa och en av "alkis-stammisarna" var där. Han har tjålat med mig tidigare och frågat vad jag skulle ha och då beställde jag hawaii. Idag kom ju då samma fråga vad jag skulle ha och jag svarade att jag inte hade bestämt mig. Då säger pizzeria-ägaren "hawaii?" :rofl: Jag bara eh nej jag tar en oxfilé pizza idag som omväxling :rofl::o Jag är faktiskt inte där så ofta som det kan låta men det kan väl bli en eller två gånger i månaden..

Mina föräldrar har varit förbi för avlämning om besöket på begravningsbyrån. Nu är de på väg hem till Finspång och jag ska tvätta håret.
Imorgon ska jag jobba och barnet ska gå i skolan. Helt enkelt en vanlig måndag.

Happ. Jag känner mig som en stammis på pizzerian nu. Var ner nyss och skulle beställa och en av "alkis-stammisarna" var där. Han har tjålat med mig tidigare och frågat vad jag skulle ha och då beställde jag hawaii. Idag kom ju då samma fråga vad jag skulle ha och jag svarade att jag inte hade bestämt mig. Då säger pizzeria-ägaren "hawaii?" :rofl: Jag bara eh nej jag tar en oxfilé pizza idag som omväxling :rofl::o Jag är faktiskt inte där så ofta som det kan låta men det kan väl bli en eller två gånger i månaden..
Min pizza tar dom fram när jag kliver innanför dörren :o:up: (ringer) men pizzan är alltid den samma o special då jag är kräsen.

Ska straxt ge mej ut på stan. Det blåser halv storm :wtf: Ska träffa en fransk utbytesstudent som vill träna på svenska prata och skriva. Jag får träna min dåliga engelska och hon får lära sig mer svenska. Vi ska fika, det ordet var ett av de första hon lärde sig när hon kom hit i augusti :D hon berättade att de flesta lär sig det snabbt. Ett bra sätt att träffa svenskar säger de till alla nya studenter.

Oj, jag har inte besökt de här trådarna på jättelänge, ber om ursäkt. :D Jag sitter hemma i soffan i regnet och väntar på tvättiden. Var och kollade på en lägenhet idag men tror vi stannar kvar i vår nuvarande ett bra tag till.

Igår åkte vi ut på landet och åt middag i höstrusket.

22254752_10155083005151376_2438417303176159790_o.jpg

22219915_10155083005096376_7836555710674904570_o.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
660
Senast: Whoever
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 593
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
711
Senast: miumiu
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 022
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama