Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Borlänge! Dom hade massor En fick följa med mig hemI Sundsvall?
NeeeeeeeeeeeeejBorlänge! Dom hade massor En fick följa med mig hem
Du kanske får be nån köpa och skicka till dig om väntan blir för svårNeeeeeeeeeeeeej
Hade dom inte gått åt??Borlänge! Dom hade massor En fick följa med mig hem
Den kan väl flyga själv eller?Du kanske får be nån köpa och skicka till dig om väntan blir för svår
Jag använder urbanears plattanJag hade behövt ett par hörlurar till mobilen. De som följde med kan jag inte använda för de sitter inte kvar i öronen ö.h.t. och mina andra lurar med båge över huvudet, ger för dåligt ljud. Det hörs knappt alls på ena sidan.
Min pizza tar dom fram när jag kliver innanför dörren (ringer) men pizzan är alltid den samma o special då jag är kräsen.Happ. Jag känner mig som en stammis på pizzerian nu. Var ner nyss och skulle beställa och en av "alkis-stammisarna" var där. Han har tjålat med mig tidigare och frågat vad jag skulle ha och då beställde jag hawaii. Idag kom ju då samma fråga vad jag skulle ha och jag svarade att jag inte hade bestämt mig. Då säger pizzeria-ägaren "hawaii?" Jag bara eh nej jag tar en oxfilé pizza idag som omväxling Jag är faktiskt inte där så ofta som det kan låta men det kan väl bli en eller två gånger i månaden..
Jag har ju pizzerian i samma hus som jag bor i så ringer aldrig Jag brukar variera lite, oxfilé och Bea, hawaii, kebabpizza eller kebabtallrikMin pizza tar dom fram när jag kliver innanför dörren (ringer) men pizzan är alltid den samma o special då jag är kräsen.
Min pizza tar dom fram när jag kliver innanför dörren (ringer) men pizzan är alltid den samma o special då jag är kräsen.