Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderar på om jag ska beställa en pizza eller om jag ska laga pasta carbonara.
Det blir det bara baconet tinat.Pasta carbonara!
Håller tummarna! Har själv varit där, det är inte kul...Förstoppning på en av ponnyerna så den lugna eftermiddagen tillbringades i stallet med en veterinär.
Ponnyn har blivit slangad ca nio liter och får nu dropp. Jag ska strax koppla ur droppet och promenera henne lite innan jag sätter i nästa påse.
Nåja, jag kan ju ha en lugn dag söndagen om två veckor istället ...
Håller tummarna! Har själv varit där, det är inte kul...
Annars kan gå gå på min nyttiga diet... risifrutti till middag och nu vin och chips till kvällisFunderar på om jag ska beställa en pizza eller om jag ska laga pasta carbonara.
Inte jag heller var över till grannen i fredagskväll och det blev några öl och whiskey så jag har mått pyton hela lördagen mår fortfarande dåligt .Känner mig yr men det kommer nog från nackenAlla dricker vin utom jag
Idag är jag medicinfri så nu ska jag ha det där vinet.Annars kan gå gå på min nyttiga diet... risifrutti till middag och nu vin och chips till kvällis
Gillar att det var någon mer än jag som inte sörplade vin igår,ogillar resten.Inte jag heller var över till grannen i fredagskväll och det blev några öl och whiskey så jag har mått pyton hela lördagen mår fortfarande dåligt .Känner mig yr men det kommer nog från nacken
Jag kapade massa vänte- och restid. Världens utan tvekan bästa mamma hämtar mig i Vänerborg.Dags för lite drygt 100 minuters väntetid i Trollhättan på nästa buss. Jippe...
Jag drack inte heller vin igår. Det blev en skvätt Baileys.Gillar att det var någon mer än jag som inte sörplade vin igår,ogillar resten.