Vad pysslar vi med, del LXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tror mina kissar tycker om att jag är hemma igen :heart

22221922_10155890933569066_3952998896530342497_n.jpg

Förstoppning på en av ponnyerna så den lugna eftermiddagen tillbringades i stallet med en veterinär.
Ponnyn har blivit slangad ca nio liter och får nu dropp. Jag ska strax koppla ur droppet och promenera henne lite innan jag sätter i nästa påse.
Nåja, jag kan ju ha en lugn dag söndagen om två veckor istället ...

Igår red jag som sagt för första gången på länge, och idag högg det till i ryggen.. igen..
Det verkar inte vara lika illa som sist jag fick ryggskott men det verkar ju uppenbarligen som att min rygg inte klarar av ridning... :cry:

Fortfarande ösregn. Har varit det nästa hela dagen idag. :devil:
Vattnet har iaf kommit tillbaka:banana:
Väntar på att Päronen ska komma hem

Soffligg framför TVn efter en lugn söndag. Fyra-års-kalas där jag fick äran att fixa tårtan :) ! Sedan hem till ännu en fantastisk crock-pot-middag (kött- och rotfruktsgryta :d). Perfekt höstmat :) !

Både jag och dottern är hungriga. Så fort påse två av droppet är klart så ska vi hem och äta. Sen bör väl barnet sova inför morgondagens skola :p

Förstoppning på en av ponnyerna så den lugna eftermiddagen tillbringades i stallet med en veterinär.
Ponnyn har blivit slangad ca nio liter och får nu dropp. Jag ska strax koppla ur droppet och promenera henne lite innan jag sätter i nästa påse.
Nåja, jag kan ju ha en lugn dag söndagen om två veckor istället ...
Håller tummarna! Har själv varit där, det är inte kul...

Har städat hela dagen .Tur vi inte har några stora lån på huset så vi kan ta den tid det tar .Räknar att det tar månader med att sortera allt och städa ur .Har varit där i två veckor nu och hunnit med en våning och började lite på övervåningen idag .Jösses vad mamma sparade på precis allt ..Då menar jag allt så vi får slita för arvet .Men vi har kommit fram till att mamma har mått mycket dåligt dom senaste 20 åren så det är därför som det ser ut som det gör .Nog om det .Håller på att packa allt för jakten .Var på jaktstig igår med laget och bössan som jag jagar småvilt med hade fått sig en smäll då den gick högt till höger ungefär 1,5 dm så jag räknade med seger i år igen men kom långt ner på listan men ingen bom .Tur det inte kom någon bock då jag var ute och jagade för då hade det inte gått bra men älgstudsaren gick perfekt men det är som allt man får det man betalar för och det gäller även kikare .Och det tristaste är att det var mycket snö i regnet igårkväll men på fjället hade det lagt sig så det var helvitt

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
660
Senast: Whoever
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 593
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
711
Senast: miumiu
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 022
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama