Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ätit och nu är jag så mätt att jag nästan mår illa. Naturligtvis gjorde jag för mycket, suck, och min micro fungerar inte så får väl sätta in rester i ugnen när jag vill äta. Iallafall blev potatisen bra, om något lite hårda. Måste erkänna att grönsakerna - morötter, potatis, lök och äpple + stekt vitkål med lök var godare än själva fläskläggen.
Har glömt att älsklingskatten fyllde år idag (mycket praktiskt med SMS från Agria som grattar) så hon får sin kyckling imorgon istället. Om jag kunde ha RC hemma utan att hon blir galen så kunde hon fått det idag.
Herrejösses .Hade jag druckit det som är så otränad hade jag varit däckad hela helgen och kanske fått tillbaka matlusten framåt onsdag .Är inte som när man var ung och kunde dricka fredag och lördag och åka på jaktstig på söndag och må bra .Verkar bli sämre ju äldre man blir .Ibland kan jag bli bakis efter druckit 2 st 3,5Trots att jag drack en flaska vin och runt 15 shots igår har jag mått riktigt bra idag.
Ska nog ändå gå och lägga mig tidigt och njuta av att jag har ytterligare en vecka semester
Natti!
Det låter lovande!
Nä det var inte roligt för någon av oss, förbannade hästens envishet med att inte dricka ordentligt flera gånger under de fem dagarna...
Så här såg det ut 3 mil från mig idag
Håller mig riktigt lågt! känns att jag bara ställer till elände var jag än går.
Förstoppning på en av ponnyerna så den lugna eftermiddagen tillbringades i stallet med en veterinär.
Ponnyn har blivit slangad ca nio liter och får nu dropp. Jag ska strax koppla ur droppet och promenera henne lite innan jag sätter i nästa påse.
Nåja, jag kan ju ha en lugn dag söndagen om två veckor istället ...
Vackert! Men jag vill inte ha vinter änSå här såg det ut 3 mil från mig idag
Är ju en klar fördel i såna lägen.Dax att ladda magasinen och lägga dom i ficka så man inte sitter på passet och bara kan skrika pang då det kommer något djur i morgon
Oliver i sängen framför netflix. Har kvällsfodrat och myst med pålle. Han var extra needy ikväll och brukar då kroka fast mig med huvudet och dra in mig mot bogen. Så ska jag stå där och kramas och klia.
Idag fick jag en riktigt boa-ormskram tillbaks. Det kliade på sidan på magen tydligen. Och han skulle visa var. Med mig inklämd mellan hals och kropp. Där stod vi i 5 min tills jag började få syrebrist..
Han har också snuttat och kliat och fördröjt mockning av box under 1 h. Han var så gullig att han fick hållas. Och jag fnissade så tårarna rann. Älskade knäpp-djur!
Dom kan bo hos mig för här brukar Pälsfröken (katt) smita undan när min mage bara börjar bubbla lite diskret, knepigtNerbäddad. Någon av hundarna ligger och fiser i sängen
Vem vill det .Den är lång nog ändåVackert! Men jag vill inte ha vinter än