Vad pysslar vi med, del LXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fan, känns som jag är på gång att bli sjuk. Å andra sidan har det känt så väldigt, väldigt ofta efter att jag börjat med bromsmedicineringen men det är inte alltid det bryter ut. Så håller tummarna för det.

Nej, en annan...är arg och grymt besviken. Hur svårt ska det vara att faktiskt stå för vad man gjort och inte bete sig som en skitstövel :rage:

*andas* :o
Nej, nej, nej när bondtölpen (jag älskar normalt bönder men "din" finns liksom inte på den listan) inte är skyldig till massa dumheter så är det någon annan.
Jag blir så grymt ledsen för din skull! Tycker faktiskt du kan få lugn och ro!
Fortsätt andas @EmmaW djupa långa fina andetag.
Kram om du vill ha :heart

Jag har ett vidrigt illamående så funderar skarpt på att inte lägga mig, testade förut och det blev inte bättre.
Imorgon eller rättare sagt senare idag har jag milt sagt dagen fullbokad och vet i tusan hur jag ska hinna hit/dit och i tid så känns ju lovande att det är överhängande risk för sömnfri natt.
Förlåt gnället! :o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
660
Senast: Whoever
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 596
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
711
Senast: miumiu
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 023
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Julklappar 2024!
  • Vad gör vi? Kids edition - del 4

Hund, Katt, Andra Djur