Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte jag heller var över till grannen i fredagskväll och det blev några öl och whiskey så jag har mått pyton hela lördagen mår fortfarande dåligt .Känner mig yr men det kommer nog från nacken
Den känslan låter inget vidare.Håller mig riktigt lågt! känns att jag bara ställer till elände var jag än går.
Ja just det så var det ja, hade tänkt renbädda idag men nu tänker jag garanterat inte göra det så får ta det imorgon eller nåtTe, padda och nybäddad säng.
Tänker mig denna mening för sådär en x antal år sedanTe, padda och nybäddad säng.
Tänker mig denna mening för sådär en x antal år sedan
(Jag hade en padda, Oskar hette han, han bodde ute men någon kväll la jag honom så han kunde sova ordentligt. Var kanske 5-6 år då)
Nuku hyvin !Det är dags att krypa i säng. Jag är helt slut.
Nej, en annan...är arg och grymt besviken. Hur svårt ska det vara att faktiskt stå för vad man gjort och inte bete sig som en skitstövelBonn?
Oj vad har hänt!Nej, en annan...är arg och grymt besviken. Hur svårt ska det vara att faktiskt stå för vad man gjort och inte bete sig som en skitstövel
*andas*
Tänker mig denna mening för sådär en x antal år sedan
(Jag hade en padda, Oskar hette han, han bodde ute men någon kväll la jag honom så han kunde sova ordentligt. Var kanske 5-6 år då)
Håller tummarnaFan, känns som jag är på gång att bli sjuk. Å andra sidan har det känt så väldigt, väldigt ofta efter att jag börjat med bromsmedicineringen men det är inte alltid det bryter ut. Så håller tummarna för det.
Nej, nej, nej när bondtölpen (jag älskar normalt bönder men "din" finns liksom inte på den listan) inte är skyldig till massa dumheter så är det någon annan.Nej, en annan...är arg och grymt besviken. Hur svårt ska det vara att faktiskt stå för vad man gjort och inte bete sig som en skitstövel
*andas*