dobbis
Trådstartare
Det blev det här också.Jag drack inte heller vin igår. Det blev en skvätt Baileys.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det blev det här också.Jag drack inte heller vin igår. Det blev en skvätt Baileys.
Jag ändrade rubriken efter önskemål!Vad för ändring?
Åh så gott med brieÄtit några digestivekex med brieost och dricker te. Läser lite. Men ska strax ta och sova tror jag.
@LadyCovergirl hoppas ponnyn repar sig fort! För två år sen fick min häst förstoppning som tog fem dagar att lösa, samt lika många besök av distriktarna...
Det kan ni gott ha när ni bosatt er i tassemarken.Så här såg det ut 3 mil från mig idag
Hmm bosatt mig .Jag är född här .Gillar ditt landskap åxo fast det är så jävla kallt där på vintern och så blåser det småjävlar hela tiden .Lite skillnad på våra torra luft mot eran dyblötaDet kan ni gott ha när ni bosatt er i tassemarken.
Huu, jag hoppas på bättre resultat än så. Det är typ 40 procent kvar av andra påsen dropp.
Ponnyn är sur, hytte med bakbenet mot ponnyn bredvid, försökte välta trappstegen med ena frambenet, skakar ner grimskaftet från halsen och skrapar i det. Ganska mycket som vanligt alltså
Så här såg det ut 3 mil från mig idag