Vad pysslar vi med, del LXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså det är kul att plocka och äta svamp men delarna där emellan kan jag vara utan! Jag är just nu glad att vi hade en tid att passa så vi inte hann mer!

22228122_10155842182758594_4200158622224674747_n.jpg
Så här såg det ut 3 mil från mig idag

@LadyCovergirl hoppas ponnyn repar sig fort! För två år sen fick min häst förstoppning som tog fem dagar att lösa, samt lika många besök av distriktarna...

Huu, jag hoppas på bättre resultat än så. Det är typ 40 procent kvar av andra påsen dropp.

Ponnyn är sur, hytte med bakbenet mot ponnyn bredvid, försökte välta trappstegen med ena frambenet, skakar ner grimskaftet från halsen och skrapar i det. Ganska mycket som vanligt alltså :p

Ätit och nu är jag så mätt att jag nästan mår illa. Naturligtvis gjorde jag för mycket, suck, och min micro fungerar inte så får väl sätta in rester i ugnen när jag vill äta. Iallafall blev potatisen bra, om något lite hårda. Måste erkänna att grönsakerna - morötter, potatis, lök och äpple + stekt vitkål med lök var godare än själva fläskläggen.

Har glömt att älsklingskatten fyllde år idag (mycket praktiskt med SMS från Agria som grattar) så hon får sin kyckling imorgon istället. Om jag kunde ha RC hemma utan att hon blir galen så kunde hon fått det idag.

Huu, jag hoppas på bättre resultat än så. Det är typ 40 procent kvar av andra påsen dropp.

Ponnyn är sur, hytte med bakbenet mot ponnyn bredvid, försökte välta trappstegen med ena frambenet, skakar ner grimskaftet från halsen och skrapar i det. Ganska mycket som vanligt alltså :p

Det låter lovande! :up:
Nä det var inte roligt för någon av oss, förbannade hästens envishet med att inte dricka ordentligt flera gånger under de fem dagarna... :angel:

Fått ganska mycket gjort ändå idag :). Vädret har varit konstant regnande och blåsigt. Det absolut tråkigaste vädret. Men ändå inte jättekallt.
Gjort om lite i sadelkammaren och flyttat på saker och bytt till mer säsongsgrejer.
Gjort mat för två dagar framöver. Städat lite. Kollade på en film tidigare idag, tyckte den var så löjlig först men fastnade ändå för den.
Lite diverse

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
660
Senast: Whoever
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 596
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
711
Senast: miumiu
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 022
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda 2022
  • "Rimligt" pris för en hobbyhäst