Inläsare eller författare? Jag lyssnar på 2-3 böcker i veckan, så finns massa som varit bra!Vilka har du lyssnat på som du tycker var bra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inläsare eller författare? Jag lyssnar på 2-3 böcker i veckan, så finns massa som varit bra!Vilka har du lyssnat på som du tycker var bra?
Inläsare eller författare? Jag lyssnar på 2-3 böcker i veckan, så finns massa som varit bra!
Det gjorde den inte... Eller åtminstone inte förrän framåt sista fjärdedelen eller så. Nä, jag känner mig ganska besviken på den faktiskt då den inte alls var som jag hade väntat mig. På slutet blev den som sagt rätt bra, och det var kul att läsa en (mycket!) välskriven vuxenbok som utspelar sig i ridsportsvärlden, men det var för mycket släktsaga över den och många av de långdragna historierna om div. människor fattar jag inte alls syftet med. Den var också väldigt rörig och hoppade mellan årtal och familjer på ett sätt som gjorde den svår att följa.Har nu börjat läsa Veterinären av Gertrud Hellbrand, den har stått på min att läsa-lista länge. Än så länge känns den lite rörig och seg, men jag hoppas att det tar sig!
To my love - älskar den! Känner så igen mig i Londonhypen i slutet av 90-talet.Jag var en vända på biblioteket igår och lånade lite julläsning. Började läsa To my Love av Karin Aspenström nu i eftermiddag och tycker så himla mycket om den än så länge. En välskriven och spännande bladvändare med många intressanta karaktärer. Rekommenderas!
Lyssnar samtidigt på The Pelican Brief av John Grisham. Det går lite långsamt och det är på gränsen till för många karaktärer för att den ska funka som ljudbok, men den är helt okej och börjar bli riktigt spännande.