Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gick ju att läsa ändå - och det kam ju vara så att våra hjärnor sållar på olika sätt - men om du märker att du tappar bort vilka personerna är så tror jag boken vinner på att pausas och läsas vid ett annat tillfälle om en vill få ut mer av den. Men den är bra även om persongalleriet blir lite suddigt@Killaloe Åh, min hjärna är heller inte på topp just nu och jag började på Manhattan Beach i går kväll. Låter inte så lovande.
Ok, bra att veta! Jag minns inte varför jag köpte den, måste ha läst något positivt om den någonstans. Annars är sådant där episkt berättande inte min favorit.Det gick ju att läsa ändå - och det kam ju vara så att våra hjärnor sållar på olika sätt - men om du märker att du tappar bort vilka personerna är så tror jag boken vinner på att pausas och läsas vid ett annat tillfälle om en vill få ut mer av den. Men den är bra även om persongalleriet blir lite suddigt
Den är bra! Har nog inte läst några direkta negativa omdömen om den (bland folk som generellt brukar ha vettiga bokåsikter ) och hela grejen med kvinnlig dykare och all research som verkar ha gjorts innan boken skrevs tycker jag var den stora behållningenOk, bra att veta! Jag minns inte varför jag köpte den, måste ha läst något positivt om den någonstans. Annars är sådant där episkt berättande inte min favorit.
Ja, det med dykningen är jag jättenyfiken på, gillar allt som försiggår i havetDen är bra! Har nog inte läst några direkta negativa omdömen om den (bland folk som generellt brukar ha vettiga bokåsikter ) och hela grejen med kvinnlig dykare och all research som verkar ha gjorts innan boken skrevs tycker jag var den stora behållningen
Throwback till den gången jag tappade en inbunden bok på näsan och den måste landat väldigt olämpligt för jag fick verkligen sånt kaosnäsblod som bara sprutade överallt.Jag läser Conversations with the fat girl av Liza Palmer, som hamnade på min Goodreads-lista någon gång för tre och ett halvt år sedan. Gillar mycket!
Lyssnar på Viveca Stens senaste, I hemlighet begravd, och har även Alex Marwoods senaste, The Poison Garden på gång. Tyvärr finns den bara inbunden än så länge och jag är så dålig på a) pappersböcker b) inbundna böcker c) att undvika att få sår mellan ögonbrynen när jag tappar boken i ansiktet i sängen
Avslutade precis Birgitta Bergins senaste, Alla älskar Bianca. ÅH vilken fantastisk författare hon är. Såna personbeskrivningar och bara... så underbara böcker hon skriver.
Jag for ner till bror av Karin Smirnoff. Vackert och ganska skralt språk, har börjat ganska nyss och håller på att komma in i boken...Inte så lättsam men lik en del av den arbetarlitteratur jag läst tidigare, Torgny Lindgren och Ingemar Svensson.
Så en blandning av ”Måndag hela veckan” och Hundraåringen typ, och klart för problematisk och rörig för min smak.