Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo iofs! Fast tycker den här verkligen bara går från A till B utan några utsvävningar. Vissa feelgood är ju lite mer oförutsägbaraÄr inte all feelgood sådär förutsägbar?
Haha, ok, tack för tipset. Fortsätter med mina lättlästa feelgood-böcker då.@Kirre om du inte vill tappa läslusten igen, skippa Mästaren och Margarita
Du kan vara lugn! Det händer inget sorgligt du kan till och med följa dem på fbJag fick helt spontant låna en bok av en kollega (som nog tycker att jag behöver varva ner lite ) så just nu läser jag Gatukatten Bob. Jag har bara hört litegrann om den tidigare men tror att jag har undvikit den bl.a. för att jag har fått för mig att den är sorglig. Jag har snart kommit halvvägs och vet väl inte än så länge, men förbereder mig för säkerhets skull fortfarande för gråtfest.
Gone girl (vågade aldrig se filmen)
Jag upplevde inget obehag övh med boken (mer än hon som person då) men fått berättat att det i filmen plockats fram mer obehagsmoment. Det går ju med ffa ljud att skapa obehag i film även om det egentligen inte är så obehagligt.Ot, men jag såg filmen förra helgen, och boken var mycket hemskare än filmen! Tycker den var ok, men inte lika vass som boken
Ah, nej då gör du nog bättre i att inte se denJag upplevde inget obehag övh med boken (mer än hon som person då) men fått berättat att det i filmen plockats fram mer obehagsmoment. Det går ju med ffa ljud att skapa obehag i film även om det egentligen inte är så obehagligt.
Jag är superkänslig för just film. Tycker liksom Harry Potter är obehaglig. Psykologiskt obehag är värst.
Du kan vara lugn! Det händer inget sorgligt du kan till och med följa dem på fb
Jag håller på med Gardells nya Till minne av en villkorslös kärlek och jag tror hittills att storyn enbart bär sig tack vare hans egen inläsning. Det känns väldigt berg och dalbanigt typ.
Bitvis känner jag att det är lite för mycket av hans känslor i det, ffa efter att min pappa berättat om föräldrarna som han träffat på psykologiska institutionen i Stockholm. Men jag är inte klar änIntressant! En väninna till mig upplevde att inläsningen "kom emellan" henne och berättelsen och övergick ganska snabbt till tryckt bok. Det är så spännande med sådant, hur olika läsupplevelser kan vara.