T
Tiffanys
Jag kollade upp beskrivningen på adlibris och alltså det låter ju så dåligt och töntigt att jag tror jag -faktiskt- himlade med ögonen när jag läste den. Så återkom jättegärna med vad du tycker! Kanske är det en kanonbok vem vetFick ett tips genom Romancepodden som lät för crazy för att missas, så nu läser jag "Pestilence" av Laura Thalassa. En minst sagt udda kärlekshistoria mellan en av Apokalypsens fyra ryttare (Pesten då) och en vanlis. Ja vad ska man säga, jag älskar romancegenren
Har för övrigt läst ut Sharp objects, som jag gillade. Blev lite besviken på "twisten" då jag faktiskt tyckte det var så uppenbart att jag hade förväntat mig något annat.
Läste (lyssnade?) också ut Styggelsen. Den var okej. Inte jättebra men inte dålig. Den känns verkligen som en startsträcka när man har i åtanke att det är en hel serie. "huvudpersonen" kommer ju liksom inte in förrän ganska sent i boken så hela berättelsen känns liksom lite som en prolog. Vilket i sig inte är så fel. Börjat lyssna lite på nästa bok i serien men har gått lite trögt så har inte lyssnat eller läst något alls den senaste veckan tyvärr.