Killaloe
Trådstartare
Ja förutom Tennyson! Och hade han varit ett as hade det ändå varit okej eftersom det ligger i hans naturFörutom Tennyson ju
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja förutom Tennyson! Och hade han varit ett as hade det ändå varit okej eftersom det ligger i hans naturFörutom Tennyson ju
Jag slutade också när de kom till den delen som jag önskar att jag aldrig hade läst. Varför måste det ens vara så vidrigt perverst? Jag vet inte om jag nånsin blir av med äcklet jag känner varje gång jag kommer i närheten av att snudda vid tanken på den där bordellen.Jag läste halva 1793 av Niklas Natt och Dag men lade ner den eftersom den är totalt genomvidrig. Jag hade svårt att somna. Välskriven och spännande men rekommenderas ej till normalkänsliga.
Jag börjar fundera på om det är jag som är onormalt tålig med tanke på att det inte direkt är första gången det sägs att den boken är så vidrig/hemsk.Jag slutade också när de kom till den delen som jag önskar att jag aldrig hade läst. Varför måste det ens vara så vidrigt perverst? Jag vet inte om jag nånsin blir av med äcklet jag känner varje gång jag kommer i närheten av att snudda vid tanken på den där bordellen.
Jag kände lite samma sak. Visst, äckligt ibland, men det är en påhittad historia?Jag börjar fundera på om det är jag som är onormalt tålig med tanke på att det inte direkt är första gången det sägs att den boken är så vidrig/hemsk.
Jag satt och väntade hela boken på att den där fruktansvärda grejen skulle komma men den infann sig aldrig
Efter att precis ha avslutat Hur man förälskar sig i en man som bor i en buske så håller jag med! Såna titlar kräver bättre handling!Alltså varför är det så många dåliga böcker som har en så tilltalande titel?!
Just nu lyssnar jag på Damen som köpte en buss och bara drog, vilken jag valde mest pga titeln. Men vilken besvikelse det är! Den är dåligt inläst, snarkig handling och dåligt språk
Den boken är dock ett litterärt mästerverk i jämförelse Alltså busk-bokenEfter att precis ha avslutat Hur man förälskar sig i en man som bor i en buske så håller jag med! Såna titlar kräver bättre handling!
den som var alldeles medioker! All mina brittiska kustpussböcker är ju betydligt bättre, trots sämre språk.Den boken är dock ett litterärt mästerverk i jämförelse Alltså busk-boken