Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den ligger redan i bokhyllan!Har ni förresten sett att andra boken som utspelar sig i Doggerland kommer som ljudbok den 28/1?! Vi är ju flera som har lyssnat på/läst Felsteg och gillat den så tänkte att någon kanske skulle bli glad för den nyheten
För dig och alla andra fans av Ester Blenda här! http://www.skarhult.se/93/utstallni...4Gwq8HxVUt982-ez5K_wCmqiYfmfT75D8fzdaFugQxV34Jag är knappt tre timmar in i Ett jävla solsken, och oj vad jag gillar den!
En halv gul sol läser jag alltid i ett enda svep . Helt omöjligt för mig att lägga ifrån mig den! Gråter precis lika mycket varje gång jag läser den också .. Jo, jag är med i en läsutmaning kring En halv gul sol av Chimamanda Ngozi Adichie, helt otroligt bra förstås. Jag blir lätt avskräckt av tegelstenar, men detta med att ha ett visst antal sidor att läsa varje vecka funkar bra
En halv gul sol läser jag alltid i ett enda svep . Helt omöjligt för mig att lägga ifrån mig den! Gråter precis lika mycket varje gång jag läser den också .
Förstår dig! Har du läst Americanah?Ja, alltså, jag vaknar på nätterna och kan inte låta bli att läsa ett kapitel. Fantastisk! Och fruktansvärd, förstås.
Förstår dig! Har du läst Americanah?
Hojta till om du vill låna den i pocket-versionJag har ju inte det, det är en travesti! Har haft den på att-läsa-listan i flera år, tillsammans med En halv gul sol och Lila hibiskus, men har inte kommit mig föööör och så kommer hela tiden annat i vägen. Men nu är jag så förälskad i Adichies berättande att det lär bli av snart!
Hojta till om du vill låna den i pocket-version
Bra!! Den och En halv gul sol är hennes bästa tycker jag! Så läs den!! Kul att du också gillar hennes böcker .Jag har ju inte det, det är en travesti! Har haft den på att-läsa-listan i flera år, tillsammans med En halv gul sol och Lila hibiskus, men har inte kommit mig föööör och så kommer hela tiden annat i vägen. Men nu är jag så förälskad i Adichies berättande att det lär bli av snart!