Jag läser 24 goda gärningar och gillar den. Hanna Fagerlund har jag för mig författaren heter....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är jag klar med Stormvarning och den är banne mig ännu bättre än Felsteg!!! och jag önskar än en gång att de Doggerska öarna fanns på riktigt, jag vill åka ditHar ni förresten sett att andra boken som utspelar sig i Doggerland kommer som ljudbok den 28/1?! Vi är ju flera som har lyssnat på/läst Felsteg och gillat den så tänkte att någon kanske skulle bli glad för den nyheten
Ahhhh den var så BRA! Sträcklyssnade dom sista timmarna trots att jag borde sovit, men det gick bara inte att lägga bort boken. Hoppas att det kommer fler!Sen håller jag på med Stormvarning, alltså den är fenomenal verkligen! Håller med @Ninnurur om att det är synd att Doggerland inte finns på riktigt!
Jag hade verkligen inte anat den gärningsperonen!Ahhhh den var så BRA! Sträcklyssnade dom sista timmarna trots att jag borde sovit, men det gick bara inte att lägga bort boken. Hoppas att det kommer fler!
Här också lyssnat på den. Älskart!Ahhhh den var så BRA! Sträcklyssnade dom sista timmarna trots att jag borde sovit, men det gick bara inte att lägga bort boken. Hoppas att det kommer fler!
Åh jag älskar filmen med Jeff Bridges och Hailee Steinfeld! Borde kanske läsa boken också .Jag har läst True Grit av Charles Portis. Jag har inte sett filmen (-erna) men häromdagen läste jag nånstans att romanen, enligt Donna Tartt, är en av Amerikas största. En riktigt fin och väldigt spännande berättelse om en flicka som någon gång i slutet av 1800-talet ger sig ut i Arkansas vildmark på jakt efter sin fars mördare.
Jag vill gärna läsa mer av författaren. Välskriven, driven, humoristisk och med en helt fantastisk huvudperson/berättarröst.
Åh jag älskar filmen med Jeff Bridges och Hailee Steinfeld! Borde kanske läsa boken också .
Filmen är fantastisk! Jag såg den två gånger på bio och älskar den verkligen. Se den!Ja! Stor utdelning för liten läsinsats. Jag ska lätt se filmen. Men det är några scener jag inte direkt längtar efter att se på film. Jag säger bara skallerormar...