Är på slutet av andra nu, så vi kan absolut ta det på fredag Kan gissa ett stort störningsmoment hos dig iaf!Säg till när du vill prata om Caraval!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är på slutet av andra nu, så vi kan absolut ta det på fredag Kan gissa ett stort störningsmoment hos dig iaf!Säg till när du vill prata om Caraval!
Jag läser Gun--Britt Sundströms Skrivliv. Identifikationsfaktorn är så hög att jag måste vila lite. Undrar om @Hyacinth har läst den?
I alla fall tidigt i Skrivliv pratar även G-B Sundström som Martina. Flertalet av mina ex säger att jag pratar/är som Martina.Ja men nu vill jag läsa om den.
Jag älskar hennes böcker, men Maken är favoriten. Enligt god vän Är jag Martina, vi pratar likadant. Blev rörd.
I alla fall tidigt i Skrivliv pratar även G-B Sundström som Martina. Flertalet av mina ex säger att jag pratar/är som Martina.
Den har inte alltid avsett vara en komplimang.Ha! Finaste komplimangen!
Den har inte alltid avsett vara en komplimang.
Bokrean startar idag. Har ni tänkt göra några inköp?
Jag har presentkort på 550:- på AkademibokhandelnBokrean startar idag. Har ni tänkt göra några inköp?
Jag blev så till mig över 10% rabatt på hela sortimentet att jag glömde kolla i reahörnan Good Omens klickade jag hem!Bokrean startar idag. Har ni tänkt göra några inköp?
Hittills har den allt! Onda skolhemsföreståndare, överdådiga kalas, hemliga dörrar, bohemiska tågvagnar, mystiska försvinnanden och...en (tror jag, har inte kommit så långt) magnifikattUNGE!Neeeej! Måste genast reservera boken på biblioteket. Tack
Alltså det låter så fint! Jag kan knapt vänta (måste kanske köpa boken för det är fem !! före mig i kön på biblioteket )Hittills har den allt! Onda skolhemsföreståndare, överdådiga kalas, hemliga dörrar, bohemiska tågvagnar, mystiska försvinnanden och...en (tror jag, har inte kommit så långt) magnifikattUNGE!