Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Värt att testa. Den här jag till och med hemma.Förresten @Klara jag läste någon annanstans om en 12-åring som läser Gatukatten Bob, kunde det vara nåt?
Vi brukar kanske inte tycka så lika, men den är så bra!Påbörjade Ett djävla solsken igår. Ganska lovande, trots att jag i princip inte föredrar "sanna" böcker.
Eat Pray LoveLästips tack!
Jag vill läsa nåt inspirerande, gärna om en kvinna som reser och finner sig själv eller nåt. Typ Wild. Någon med tips?
Eat Pray Love
(OBS! Skoja bara - är sämst på boktips till dig så ska inte försöka )
Jag tyckte mycket om Tiden där emellan av Maria Dueñas, kunde den vara något kanske?Lästips tack!
Jag vill läsa nåt inspirerande, gärna om en kvinna som reser och finner sig själv eller nåt. Typ Wild. Någon med tips?
Jättetack för tipset! Den kan jag ju dessutom läsa på originalspråket .Jag tyckte mycket om Tiden där emellan av Maria Dueñas, kunde den vara något kanske?
Ja, jag funderade ett tag på vilket språk jag skulle skriva titeln påJättetack för tipset! Den kan jag ju dessutom läsa på originalspråket .
Ja, jag funderade ett tag på vilket språk jag skulle skriva titeln på
Lästips tack!
Hittat något roligt på bokrean?
Jag har inte ens vågat kolla eftersom min bok med ”att läsa”-böcker bara verkar bli större och större (på alla håll, den har snart tagit över halva sovrummet känns det som )Hittat något roligt på bokrean?