Jag läser just nu Jag ser dig av Clare Mackintosh. Har tidigare läst hennes Jag lät dig gå och var kul att hitta en till av henne! Jag har sträckläst halva, rekommenderar!
//r
//r
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag läser Minns du den stad inför bokcirkel på bibblan på tisdag. Helt fenomenal, liksom de andra i serien förstås. Läste första för några år sedan och gillade men kom mig inte för att fortsätta, men nu har det lossnat.
Annars läser jag Mani Steinn av Sjón, Tjänarinnans berättelse av Margaret Atwood och A line made by walking av Sara Baume.
Jag läste den och tyckte den var fantastiskt bra!Jag håller på med Eleanor Oliphant mår alldeles utmärkt och den är välskriven, fin, sorglig och ROLIG! Det är fler här som har läst den va? @Anna ?
Jag håller på med Eleanor Oliphant mår alldeles utmärkt och den är välskriven, fin, sorglig och ROLIG! Det är fler här som har läst den va? @Anna ?
Jag läste ungefär halva den första boken i stad-serien i somras (har läst hela serien tidigare) men kom inte vidare pga jeesuz vilke eländes elände. Tröttnade lite där. Ja, jag fattar ju att det var så på riktigt, men det blev så trist.
Jag råkade finna ut att en gammal dam som bott här i jämtländska obygden i måånga år jobbat där i sin ungdom. Kul att prata med henne om det.Den är otroligt intressant!
(Och för mig var den väldigt givande att läsa eftersom det gav mig något att prata om med min farmor som bodde i krokarna och har koll på såväl gården som skandalen )
Jag har läst alla de andra, minns inte någon särskild som sticker ut, men har gillat dem. Har du inte för höga förväntningar så kan du säkert gilla den@Ceta vad tråkigt att du inte gillade Allt eller inget. Den har jag reserverat på bibblan. Har inte läst nån av hennes tidigare dock, ngn särskild du gillar?
//r
Nu är jag helt uppslukad av "Norra Latin" av Sara Bergmark Elfgren och älskar den! Fantastiskt inläst av Nina Zanjani dessutom
Jasså!? Hade ingen aning om att hon var i radio också!Oh, vad kul att det är hon som läser! Hon brukar ju vara med min blivande make i radion på söndagarna ibland
Jag läser Minns du den stad inför bokcirkel på bibblan på tisdag. Helt fenomenal, liksom de andra i serien förstås. Läste första för några år sedan och gillade men kom mig inte för att fortsätta, men nu har det lossnat.