Oj, oj, oj.. Läst klart Ett litet liv nu och har så många tankar i huvudet som snurrar. Började med boken tidigare i veckan, så har läst den rätt så intensivt, inte velat släppa ifrån mig den. Trodde inte alls att den skulle fästa sig såhär mycket hos mig och dra igång så många tankeprocesser. Jag läser trots allt relativt mycket, blir 1-2 böcker i veckan i alla fall, men blir sällan såhär berörd.
Tänker mycket kring relationer, vänskap och hur min egen barndom format liv. Kan man läka sår från barndomen utan bestående och tydliga ärr som blir begränsande?
Har börjat på Den lille vännen av Donna Tartt nu, men tror inte att det är riktigt rättvist emot den. Borde smälta föregående bok ett par dagar först egentligen då jag har svårt att fokusera på läsningen pga. snurrande tankar.
Tänker mycket kring relationer, vänskap och hur min egen barndom format liv. Kan man läka sår från barndomen utan bestående och tydliga ärr som blir begränsande?
Har börjat på Den lille vännen av Donna Tartt nu, men tror inte att det är riktigt rättvist emot den. Borde smälta föregående bok ett par dagar först egentligen då jag har svårt att fokusera på läsningen pga. snurrande tankar.