Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om du gillade Yxmannen så har författaren även skrivit Dead men's blues. Vill du inte läsa den på engelska kommer den ut på svenska under namnet Mafioso senare i september.
Hahahaha, jag bara läste och tänkte inte så mycket så stötte inte alls på dom problemen så jag tror att du snarare är för smart och för analyserandeJag vet inte riktigt om jag gillade den faktiskt.. Fastnade inte alls i den men kom igenom nästan hela. Lämnade två kapitel eller nåt. Fattade inte heller om de följde mordet eller massa folks familjerelationer eller vad boken riktigt gick ut på. Den kanske var för avancerad för mig.
Vart har du hittat bingobrickan @Anna Det verkar så kul!
Åh men jättegärna! Om det fungerar alltså - det verkar så kul.Det är en Facebookgrupp! Jag kan bjuda in dig i Höstbingo-gruppen, det är ett ganska litet gäng - många bloggare men inte enbart Vill du det?
Åh men jättegärna! Om det fungerar alltså - det verkar så kul.
Jag vill också gärna hänga på! Känner att jag blivit lite fast i min chick lit över sommarenDet är en Facebookgrupp! Jag kan bjuda in dig i Höstbingo-gruppen, det är ett ganska litet gäng - många bloggare men inte enbart Vill du det?
ETA: Man kan slumpa en egen bricka också, här, så kan du ladda om så många gånger du vill Men nu i somras och denna i höst är gjorda av "människor".
Hahahaha, jag bara läste och tänkte inte så mycket så stötte inte alls på dom problemen så jag tror att du snarare är för smart och för analyserande
Antar förresten att du har läst böcker av Philippa Gregory? Annars är hennes romaner bra om en gillar engelska adeln/kungahuset och dess historia
Har ni några tips på bra historiska romaner?