Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänkte säga att den här tråden har förstört mig. Men det är inte sant, ni har förbättrat mig. Jag lyssnar just nu på Nora Roberts. Och istället för det lite lättsmält småmysiga som jag hade tänkt mig går jag bara och irriterar mig på att "den unga vackra (om än starka och självständiga) kvinnans problem har en enda lösning, kärleken till den unga vackra mannen"
Jag har börjat på Gellert Tamas Det svenska hatet. Den går trögt. Kent Ekeroths mormor, jag vet inte ...
Jag har fortsatt, det känns något lättare nu. Men enormt fokus på Ekeroth! Jag vet inte om jag tycker att intervjuerna med hans gamla lärare ger så mycket.Håll i, det tar sig!
Jag läser om en bok som jag verkligen verkligen gillar! Det är, för mig, bästa sättet att komma igång med att läsa när jag är i en svacka. Alternativt läsa något enkelt (i mitt fall ungdomsböcker) som jag verkligen sett fram emot att läsaNu bara surfar jag och äter chips. Hur kommer man igång igen?
Jag läser om en bok som jag verkligen verkligen gillar! Det är, för mig, bästa sättet att komma igång med att läsa när jag är i en svacka. Alternativt läsa något enkelt (i mitt fall ungdomsböcker) som jag verkligen sett fram emot att läsa
Hoppas du hittar något sätt som fungerar för dig!
Hade du lyssnat på "den bittra pajens sötma"? Annars är den väldigt engelskt mysigJag behöver boktips igen. Tror det är dags för en deckare. Inte allt för blodig, ingen ren skräck, men gärna spännande. Tänk Morden i Midsomer typ.
Och ja, den måste finnas på Storytel. Jag drömmer om den dag jag faktiskt ska ha tid att läsa en riktig bok igen.
Tack för tipset, de ligger nu i min bokhylla (ska bara lyssna klart på True Blood först)Nu har jag lyssnat klart på alla tre böckerna Stjärnklart, stjärnfall och stjärndamm. Jag gillade dom skarpt! Absolut dom spårade ur lite, klämma in allt typ, men ändå, 4/5 gav jag dom på storytel Jag älskar ju katastrof filmer/serier också (day after tomorrow är ju typ min favoritfilm ) så det här var helt klart min smak
Nej. Den får jag kolla upp.Hade du lyssnat på "den bittra pajens sötma"? Annars är den väldigt engelskt mysig
Har du lyssnat på böckerna om Comorran Strike av Robert Galbraith (aka j k Rowling)? De tycker jag nog kan passa in på din beskrivning medJag behöver boktips igen. Tror det är dags för en deckare. Inte allt för blodig, ingen ren skräck, men gärna spännande. Tänk Morden i Midsomer typ.
Och ja, den måste finnas på Storytel. Jag drömmer om den dag jag faktiskt ska ha tid att läsa en riktig bok igen.
Dem ska jag också kika på.Har du lyssnat på böckerna om Comorran Strike av Robert Galbraith (aka j k Rowling)? De tycker jag nog kan passa in på din beskrivning med