Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför dom bytt kvinnlig inläsare är obegripligt, men kapitlen blandas ju mellan Four och Tris så inte märkligt ändå med två uppläsare. Jag störde mig också i början, men det blev enklare att lyssna allt eftersomVARFÖR byter dom uppläsare i en serie?! Som dessutom "bara" är på tre böcker *sliter mitt hår*
Har alltså kommit till tredje boken i Divergent-serien och det är ny uppläsare, två olika dessutom! En kvinna och en man, mannen pratar med ett lägre tonfall så jag får hålla på att flippa med volymen var annat kapitel när dom byter läsare
Jo, sant att dom delar mellan Four och Tris, men ändå *tjurig*Varför dom bytt kvinnlig inläsare är obegripligt, men kapitlen blandas ju mellan Four och Tris så inte märkligt ändå med två uppläsare. Jag störde mig också i början, men det blev enklare att lyssna allt eftersom
Har lyssnat på "De sista vittnena" av Svetlana Alexievich. Nedslående men väldigt intressant och lärorikt.
Nu har jag börjat på "Little women" av Louisa May Alcott. Hittade den på storytel bland klassikerna, och minns så väl när Joey läste den i Vänner Än så länge gillar jag den!
Jag följde råden till andra här i tråden och började med Gökens rop av Robert Galbraith och den är nog ok, men uppläsaren sååååååå seeeeeeeg! Han gör en massa konstpauser och konstiga antoningar jag vet inte om jag kommer stå ut hela boken, har tagit mig två timmar på snart en vecka...
Sjukt frustrerande! Å andra sidan så har jag hittat böcker jag aldrig skulle tittat åt annars pga bra uppläsareDet är så himla irriterande när det i grunden är en bok man tror sig kunna gilla men uppläsaren sabbar. Vissa röster klarar jag helt enkelt inte av och då ryker boken också tyvärr.
Nejdå, även Little Women fick bo i frysen när Joey läste denÅh, vad jobbigt om du måste ha mobilen i frysen medan du lyssnar!
(Det var väl i och för sig Varsel som fick vara i frysen men äsch, vem räknar?)
Jag hade precis samma problem!! Hatade den uppläsningen så slutade lyssna efter typ 10 minuterJag följde råden till andra här i tråden och började med Gökens rop av Robert Galbraith och den är nog ok, men uppläsaren sååååååå seeeeeeeg! Han gör en massa konstpauser och konstiga antoningar jag vet inte om jag kommer stå ut hela boken, har tagit mig två timmar på snart en vecka...
Jag vill ju läsa böckerna så jag har lite ångest för hur jag ska göra nuJag hade precis samma problem!! Hatade den uppläsningen så slutade lyssna efter typ 10 minuter
Jag gav upp att lyssna men läste istället, så mycket bättre!Jag vill ju läsa böckerna så jag har lite ångest för hur jag ska göra nu
Jag kanske får falla till föga...Jag gav upp att lyssna men läste istället, så mycket bättre!
Jag störde mig vansinnigt till en början, men vande mig rätt snabbt lyssnar dock i lite högre tempo än standard!Jag vill ju läsa böckerna så jag har lite ångest för hur jag ska göra nu
Jag får testa att höja hastigheten.Jag störde mig vansinnigt till en början, men vande mig rätt snabbt lyssnar dock i lite högre tempo än standard!