Killaloe
Trådstartare
Ja, men fascinerande samtidigt tycker jag (fast obegriplig)Mänsklig krocket var rätt underlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, men fascinerande samtidigt tycker jag (fast obegriplig)Mänsklig krocket var rätt underlig
Åh, jag tyckte att den var gräslig. Riktig jävla skräplitteratur som kvinnor förväntas tycka om, inklusive trista och förutsägbara karaktärer. SÅ besviken var jag på den.Så Det är inte jag, det är du av Mhairi McFarlane - hon är så jäkla bra.
Haha, då var det inte bara jag! Jag tyckte inte den var dålig, men absolut inte värd den hypen som den hade fått av det jag läst om den (främst här inne)Jag vet inte... Men jag har lite svårt att hitta det fantastiska i "Min fantastiska väninna" Tycker mest den är långdragen. Ok, mycket sämre har jag läst och lyssnat på, men fantastisk är den inte.
Jag har en fjärdedel kvar (tre timmar). Får se vad mitt slutomdömme blir.Haha, då var det inte bara jag! Jag tyckte inte den var dålig, men absolut inte värd den hypen som den hade fått av det jag läst om den (främst här inne)
Jag läser Stjärnfall som är andra boken efter Stjärnklart i Lars Wilderängs trilogi om när elektroniken dör. Det är en intressant historia. Vad händer egentligen med samhället när all elektronik ger upp andan. Men det finns en hel del helt meningslösa våldsskildringar som inte gör något för berättelsen. Jag antar att författarens syfte är att visa att alla kan dö. Dessutom är den kass. Ja, som litteratur sett alltså. Jag kommer troligen inte att orka med den sista delen.
Semester snart och då längtar jag efter att läsa något vackert. Vackert språk och utan så mycket som ett endaste dödsfall. Helst inte ens ett skrapsår.
Vad fasen, jag har ju beställt både Stjärnklart och Stjärnfall precis idag efter att en kollega talat gott om dem.... Kanske ska stanna när jag läst första boken då. Men temat låter i alla fall väldigt intressant!
Nu har jag äntligen lyssnat klart på "Törnfåglarna". En helt ok släktskildring men förstår verkligen inte det höga betyget på goodreads.
Sent omsider:Har du läst trilogin om Rosengädda?
Nej, Du och jag och vi har jag inte läst. Har för mig att den blev rätt sågad? Läsvärd ändå?Du och jag och vi - har du läst den?
Annars, Mänsklig krocket så du kan förklara den för mig
Mhairi McFarlane kanske?
Åh, jag tyckte att den var gräslig. Riktig jävla skräplitteratur som kvinnor förväntas tycka om, inklusive trista och förutsägbara karaktärer. SÅ besviken var jag på den.
Temat är intressant så första boken är läsbar av den anledningen. Och vad Wilderäng saknar i litterär talang tar han igen i research.