Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag läser You had me at hello av Mhairi McFarlane, parallellt med Låt det aldrig ta slut av Åke Edwardson.
Kan det varit @Karfitsa eller var det en annan Bauer bok du hade läst?
(Nu känns det som att jag bara taggar olika personer helt slumpmässigt men så är det såklart inte )
Jaja, det var iaf samma författare!Jag skrev om Betraktaren, inte om Livets...
Jaja, det var iaf samma författare!
Påbörjade igårkväll "Kajas resa" av Carin Hjulström. En på gamla jobbet som tyckte den var så bra, så fick den av henne. Är glad att jag började läsa innan jag kollat upp den på goodreads, för där var betyget betydligt lägre än det i vanliga fall "skall" vara för att jag skall läsa en bok. Har inte kommit så långt, men tror inte den blir svårläst iaf. Någon här som läst den?
Ajdå, det bådar inte gott! Kanske var bra att jag fick sänkt mina förväntnignar lite Har inte läst något av henne tidigare...Jag har läst den och jag har gillat Hjulströms tidigare böcker. Men Kajas resa...gah den gjorde mig galen!
@Killaloe Jag fick för mig att Mördarens apa var en grafisk roman, men jag kan ha fel. Har bara läst föregångaren och där är bilderna helt klart en viktig del av berättelsen, men så är det ju en bilderbok också...
Det är säkert en grafisk roman, så jag önskar jag hade haft koll på det innan jag började läsa
Men trots detta kan jag, efter halva boken, bara konstatera att även utan bilder är den helt fenomenalt bra.
Har du läst något mer av Ian mcEwan? Jag har för mig att han brukar skriva jobbiga romaner á la Richard Yates där allt bara blir fel och går åt h-e. Har du koll?Klar med Uppdrag sweet tooth nu och jäklar va bra slutet var! Det hade jag verkligen inte väntat mig, varken händelserna eller att det skulle vara så bra. Efter det här kan jag säga att jag VERKLIGEN gillar boken.
Har du läst något mer av Ian mcEwan? Jag har för mig att han brukar skriva jobbiga romaner á la Richard Yates där allt bara blir fel och går åt h-e. Har du koll?
Okej. Ja biblioteket är super, det kostar inget att reservera heller! Så jag reserverar hej vilt.Jag hade aldrig hört något om McEwan innan jag snubblade över honom på Storytel. Så tyvärr har jag noll koll på hans andra böcker Tråkigt om det är så att alla andra är jobbiga när Sweet Tooth var så bra.
(Men kul med biblioteket! Det är så himla fint med med bra bibliotek )