Har precis läst ut Expeditionen av Bea Uusma. Jättespännande!
Jaaaa, den läste jag i mellandagarna. Sträckläste på typ två timmar. Underbar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har precis läst ut Expeditionen av Bea Uusma. Jättespännande!
Jag fick Femtio nyanser- böckerna av en kompis på lådan. Blev väldigt glad.
Det blir intressant att höra vad du tycker, ge oss gärna löpande uppdateringar
Jaaaa, den läste jag i mellandagarna. Sträckläste på typ två timmar. Underbar!
Ska bli. Alla säger att det är för mkt sex men om någon ger mig tre böcker så ska jag läsa dom.
Jag läste hela boken igår kväll! Barnen typ skrek och kastade mat på varandra och jag bara ”mmmm… vänta lite”.
Det har jag fått höra av många. Har inte sett vad som står här men eftersom jag har fått böckerna så ska jag läsa dom.För mycket sex vet jag inte men vissa andra invändningar går att hitta tidigare i tråden
Åh, jag håller med dig! Första var riktigt bra och andra ok, och sedan kom trean och blev så osannolik att den knappt var läsvärd. Jag tyckte tyvärr inte att slutet var något bättre, snarare som att hela boken var ett sluttande plan .Jag är ungefär mitt i Allegiant nu och visst vill jag veta hur det slutar, men jag tycker så mycket med om de andra två böckerna så det känns lite tråkigt att det är såhär den knyts ihop. Kanske att det blir bättre på slutet, det ver jag ju inte, men just nu är jag nog mer besviken än nöjd.
Åh, jag håller med dig! Första var riktigt bra och andra ok, och sedan kom trean och blev så osannolik att den knappt var läsvärd. Jag tyckte tyvärr inte att slutet var något bättre, snarare som att hela boken var ett sluttande plan .
+@Anna vad handlar den om egentligen? Har sett den lite här och där, och blivit nyfiken! Men aldrig fattat riktigt vad det är för typ av bokHar precis läst ut Expeditionen av Bea Uusma. Jättespännande!
+@Anna vad handlar den om egentligen? Har sett den lite här och där, och blivit nyfiken! Men aldrig fattat riktigt vad det är för typ av bok
Jag har precis läst ut Gregorius av Bengt Ohlsson. Fasen vad bra! Men sorglig.