Det blir ju lite mysko jämförelse, inte alla raser har krav (eller behov) av just de undersökningarna. En del kollar ju patella, ögon, hjärta och sådana saker istället.
Runt 15' skulle jag säga, plus/minus någon tusenlapp, letade ju valp ifjol. Samma ras som @Luff. (Jag kanske letat på reahyllan? )
(Men han gick för femton, som jag räknat med.)
Edit: Utställda föräldrar missade jag faktiskt. Det vet jag inte om min valps föräldrar är, har aldrig tänkt på att kolla det. Det står ju oftast i annonser (hittade inte honom via annons för all del) men det är inte något jag tänker på. Ser man det som lika viktigt som hälsoresultat?
Runt 15' skulle jag säga, plus/minus någon tusenlapp, letade ju valp ifjol. Samma ras som @Luff. (Jag kanske letat på reahyllan? )
Ja. Det står ofta (men inte alltid) i annonser men sällan på hemsidor skulle jag säga. Jag visste faktiskt inte vad Totoro gick på innan jag hämtade honom, insåg när jag satt där att jag kanske borde ha frågat tidigare.Är det så i andra raser också?
(Men han gick för femton, som jag räknat med.)
Edit: Utställda föräldrar missade jag faktiskt. Det vet jag inte om min valps föräldrar är, har aldrig tänkt på att kolla det. Det står ju oftast i annonser (hittade inte honom via annons för all del) men det är inte något jag tänker på. Ser man det som lika viktigt som hälsoresultat?