Vad i jösse namn pysslar vi med? Del XXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
När jag kom hem från cykelturen möttes jag av
13450808_1159636190755528_6807261539245123883_n.jpg

Han följde med in och åt lite, sen ville han ut.

Jag har inte messat med T på typ 1,5 timme och det känns som en halv evighet :p Han konstaterade tidigare idag att det inte längre är 14 år kvar. Nu är det bara 13 år och några dagar. (Typ 363 dagar eller så :p )

Mår lite bättre idag iaf. Bakar snoddas. Bakade frallor igår och gjorde även kalljästa frallor som fick bli frukost idag. Skulle göra kaffe (men jag min nöt hällde aldrig vattnet i behållaren utan lät den vara kvar i kannan, haha). Har ju kaffe i isbitsformar nedfrysta. Iskaffe <3 Imorgon träning men funderar på om man ska kolla om mammas moped klarar av backen upp på berget så jag kan fika. Får ha det i tankarna och göra det efter träningen i sådana fall.

Du är inte sugen på semester i Västerås from imorgon?

Jag och särbon har satt upp lite saker på väggarna i klädkammaren= allt står i hallen numera :D
Visst jag har ju "semester" så jag kan komma och städa i ordning åt dig :D:o:D Älskar att sortera och fixa i ordning sånt, det är den vanliga städningen som typ dammsugning som är tråkig :p

Visst jag har ju "semester" så jag kan komma och städa i ordning åt dig :D:o:D Älskar att sortera och fixa i ordning sånt, det är den vanliga städningen som typ dammsugning som är tråkig :p

Dammsuga kan jag fixa! Bara jag slipper organisera :wtf:

Måste ta tag i resten imorgon. Sonen kommer knappt ut ur sitt rum just nu :angel:

Får väl langa in mat och en flaska vatten åt honom ibland så han överlever :o

Sitter och smsar med en kompis om vad hon ska köpa med för mat till fotbollen imorgon. Våra :heart ska på sportbar och kolla så vi tänkte passa på att ses också.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 556
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 500
Senast: lizzie
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 361
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 501

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka