Vad i hela friden gör vi del XXXX

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare avslutat medlemskap
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Såg nyss den här och skrattade lite år den, skulle ni köpa någon om den fanns på riktigt? ;)
13782084_1567666380194916_1579439510773310483_n.jpg

Hon är bara 7 månader, men vi har bara haft 1 kväll ensamma med fullt focus på sedan september, menar hur ska det kunna bli några syskon? :angel::rofl:
Men känner att vi behöver vårda vårt förhållande, så vi inte kommer längre ifrån varandra nu med bebis. Sedan saknar jag att bara få vara en kväll med honom :love:
Syskon tillverkar man i all hast medan barnet sover middag! Hur tror du det kommer sig att jag har 2 st med 2.5 år emellan? :D

Skämt åsido, jag kände likadant med första barnet. Nu har jag funnit mig lite i att det är mindre tid tillsammans. Man lär sig att hantera det och hitta små tillfällen i vardagen :) maken pratade om fantomen på operan i höst men jag vet inte hur vi löser det praktiskt. Vi får se :p

Syskon tillverkar man i all hast medan barnet sover middag! Hur tror du det kommer sig att jag har 2 st med 2.5 år emellan? :D

Skämt åsido, jag kände likadant med första barnet. Nu har jag funnit mig lite i att det är mindre tid tillsammans. Man lär sig att hantera det och hitta små tillfällen i vardagen :) maken pratade om fantomen på operan i höst men jag vet inte hur vi löser det praktiskt. Vi får se :p

Har världens bästa svärmor som så gärna är barnvakt, vi hade en kväll ihop första kvällen Bruce Springsteen spelade på Ullevi i år och det hade gått alla tiders :love:

Blir en till all nighter, fick ett e+mail idag om att presentationen för konferensen om tre veckor måste vara inne om en vecka :S Det brukar lämnas in under konferensen så trodde jag hade tre veckor på mig. Nu måste datan in väldigt snabbt så jag kan analysera, fast jag hade tänkt försöka utveckla en ny analys men det sket sig ju nu :S

Har världens bästa svärmor som så gärna är barnvakt, vi hade en kväll ihop första kvällen Bruce Springsteen spelade på Ullevi i år och det hade gått alla tiders :love:
Det gick ganska bra ett par timmar när bebisen var några få månader. Nu är hon inne i världens separationsångest. förhoppningsvis hinner det ge sig :) vi har släktingar som gärna hade passat barn med. Så beror det på vad läkarna säger om min helvetes hjärntumör, vilket skick man är i och så.

alltså hela meningen med att jag skrev ett inlägg var för att meddela att jag glömt att jag höll på och gjorde potatis mos. Men jag glömde bort det igen, och glömde bort att det var det jag skulle skriva om, sen glömde jag potatismoset igen :o

Nojar lite inför första träningspasset på ett år. Är i fruktansvärt dålig form och undrar hur tusan jag ska överleva en hel timma :nailbiting:

Har äntligen fått tummen ur och monterat poolen som nu håller på att fyllas. A och kusin E plaskar redan däri :D
På em var jag hos bm och bytte spiralen, vilket tog tiiiiid för de hittade inte den gamla först :eek: men till slut så. Nu dröjer det fem år igen :) och jag ser fram emot minskad migrän igen :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 602
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla...
2
Svar
29
· Visningar
1 134
Senast: MiniLi
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
587
Senast: Stinaelin
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
57 58 59
Svar
1 172
· Visningar
61 481
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ringkota, operation!?