Såg nyss den här och skrattade lite år den, skulle ni köpa någon om den fanns på riktigt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Syskon tillverkar man i all hast medan barnet sover middag! Hur tror du det kommer sig att jag har 2 st med 2.5 år emellan?Hon är bara 7 månader, men vi har bara haft 1 kväll ensamma med fullt focus på sedan september, menar hur ska det kunna bli några syskon?
Men känner att vi behöver vårda vårt förhållande, så vi inte kommer längre ifrån varandra nu med bebis. Sedan saknar jag att bara få vara en kväll med honom
Syskon tillverkar man i all hast medan barnet sover middag! Hur tror du det kommer sig att jag har 2 st med 2.5 år emellan?
Skämt åsido, jag kände likadant med första barnet. Nu har jag funnit mig lite i att det är mindre tid tillsammans. Man lär sig att hantera det och hitta små tillfällen i vardagen maken pratade om fantomen på operan i höst men jag vet inte hur vi löser det praktiskt. Vi får se
Det gick ganska bra ett par timmar när bebisen var några få månader. Nu är hon inne i världens separationsångest. förhoppningsvis hinner det ge sig vi har släktingar som gärna hade passat barn med. Så beror det på vad läkarna säger om min helvetes hjärntumör, vilket skick man är i och så.Har världens bästa svärmor som så gärna är barnvakt, vi hade en kväll ihop första kvällen Bruce Springsteen spelade på Ullevi i år och det hade gått alla tiders
Hade dom Statoil eller Vanish kondomer?Sitter på innergården i vår mysiga lövade paviljong, tar ett glas prosecco och läser en bok. Har precis kommit hem efter en dag ute med vänner
Varför då??Hösten kommer bli allt annat än rolig
Fan vad jag är less på min släkt!
varför då?Hösten kommer bli allt annat än rolig