Vad i hela friden gör vi del XXXX

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare avslutat medlemskap
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
:down:
De enda man inte kan välja här i livet... men man kan välja bort dem ur sitt liv ;)

Jag försöker använda hälsosamma avstånd :angel:
Kram :heart

Tack :heart

Jag får väl se det som ett plus att det inte var sårande den här gången utan något som gjorde mig apförbannad :grin: Det kom inte som någon direkt chock heller, jag förväntade mig nästan det som hände :cautious:

Sitter på sängkanten med tårar rinnande.

Har varit och sagt hejdå till min älskade häst :heart

Jag och nuvarande ägaren grät tillsammans och var bägge två med henne hela vägen :heart

Jag kom precis hem från min skämma bort mig-tur in till stan. Nu vill jag bara kollapsa i soffan men jag borde verkligen göra klart köket... just nu är det kaos.

Tycker allt du är värd den kollapsen i soffan - inte ska man avsluta en skämma bort sig-tur med arbete. :D

Ser på trav och blir glatt förvånad över hur fina lopp det var idag. :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 602
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla...
2
Svar
29
· Visningar
1 134
Senast: MiniLi
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
587
Senast: Stinaelin
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
57 58 59
Svar
1 172
· Visningar
61 481
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ringkota, operation!?