@åke och @RedHyuuga tråkiga avslut och avsked. Avskyr avsked.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@åke och @RedHyuuga tråkiga avslut och avsked. Avskyr avsked.
Oh, trist. Får hoppas det händer nått bra under hösten ändå. Den har inte börjat än och mycket kan hända.@åke och @RedHyuuga tråkiga avslut och avsked. Avskyr avsked.
De enda man inte kan välja här i livet... men man kan välja bort dem ur sitt liv
Jag försöker använda hälsosamma avstånd
Kram
Kan inte bestämma mig för om jag ska plugga eller ej... Måste bestämma mig snart.
Ja, det är det. Jag har en mental-lista och den hjälper inteÄr det höstterminen det gäller? Du får lista för-och emot!
Låter inte kul alls@åke och @RedHyuuga tråkiga avslut och avsked. Avskyr avsked.
Ja, det är det. Jag har en mental-lista och den hjälper inte
Sitter på sängkanten med tårar rinnande.
Har varit och sagt hejdå till min älskade häst
Jag och nuvarande ägaren grät tillsammans och var bägge två med henne hela vägen
Sitter på sängkanten med tårar rinnande.
Jag och nuvarande ägaren grät tillsammans och var bägge två med henne hela vägen
Nojar lite inför första träningspasset på ett år. Är i fruktansvärt dålig form och undrar hur tusan jag ska överleva en hel timma
Jag beklagar verkligen.Sitter på sängkanten med tårar rinnande.
Beklagar förlusten
TackBeklagar förlusten och skickar alla styrkekramar jag kan uppbåda.
heartSitter på sängkanten med tårar rinnande.
Jag kom precis hem från min skämma bort mig-tur in till stan. Nu vill jag bara kollapsa i soffan men jag borde verkligen göra klart köket... just nu är det kaos.