Vad i hela friden gör vi del XXXX

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare avslutat medlemskap
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 52 757
Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu ner och pyssla om hästarna för natten och sen ska jag försöka sova tidigt. Fyra nätter i rad med drygt fyra timmars sömnar funkar icke för mig längre.

Tog upp gårdagskvällens strumpor från golvet och satte på mig dem. De var i det närmaste blöta,.
Jo, det är hög luftfuktighet nu....
Ska jag äta knäckebröd får det nog gå en vända i brödrosten först.

Fortfarande vaken, kors i taket, efter hovslagare, apotek, "middag" bestående av grissini, skinka och rött vin. :up: Stängt åt hönsen och väntar på mörkret så jag och grannen kan likt alla katter grå smyga ut och länsa ärtåkrarna! :sneaky:

Travet slut! Ååh, jag blir så lyrisk när jag ser en så underbar prestation som Readly Express bjöd på idag. :love: Förstår kommentatorns ord om att man blir lite fuktig i ögat när man får njuta av dessa fyrbenta atleter - 1.12,1/2640 och såg helt oansträngd ut.

Borde lägga mig och läsa en stund men boken är så långsam - somnade återigen när jag började läsa den idag. :angel::o

Där har vi något gemensamt, det gjorde både mormor och mamma och jag fortsätter när det finns ärtor nånstans i närheten på åkrarna. :angel:
Inte nog med det, andra grannen bad mig plock en halv liter åt dem! :laugh: Min lilla älsklingstant var tyskt barn under kriget så hon vet att vända på allt som går, nu hjälps vi åt med att ta tillvara på överflödet och delar med oss när det är snålt. :up:

Min extramormor. :love:

Inte nog med det, andra grannen bad mig plock en halv liter åt dem! :laugh: Min lilla älsklingstant var tyskt barn under kriget så hon vet att vända på allt som går, nu hjälps vi åt med att ta tillvara på överflödet och delar med oss när det är snålt. :up:

Min extramormor. :love:
Och jag dumpstrar ju också som du kanske vet, jag måste vända på varje sten och spara in på allt om byggplanerna ska gå i lås. Är man fattig och har små inkomster så MÅSTE man vända på varje sten.

Ridläger trevligt.
Ponny skadad igen, otrevligt.

Flickorna börjar bli väldigt högljudda, ska nog gå och sova, begravning imorgon.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
278
Senast: Tilly_85
·
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom... 25 26 27
Svar
534
· Visningar
30 754
Senast: EZMK
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
787
Senast: Guldaskig
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 771
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka