Jag måste dock isåfall kombinera det med 58% arbete....Jag hade skrikit 'plugga!' men så älskar jag att studera.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag måste dock isåfall kombinera det med 58% arbete....Jag hade skrikit 'plugga!' men så älskar jag att studera.![]()
Sitter å äter macka med makrill i tomatsås å de verkar som grannen har besök. Besökarna har me en liten pudel som typ står å skäller på hästarna å ägarna bryr sig inte att deras hund skäller. Den har sånt där litet bjäbbande skall, sånt jag tycker blir jobbig att lyssna på i längden. Nåväl den skäller inte hela tiden i alla fall...
Jag måste dock isåfall kombinera det med 58% arbete....
Jag har halvsovit i typ en timme så nu ska jag väl orka göra klart köket. Som det är nu går det inte att användaTycker allt du är värd den kollapsen i soffan - inte ska man avsluta en skämma bort sig-tur med arbete.
Ser på trav och blir glatt förvånad över hur fina lopp det var idag.![]()
Konstaterar att jordgubbscider låter godare än det är. Lite väl mycket fejksmak på själva jordgubbssmaken![]()
Håller med! Den är äckligt fejkad![]()
Tja en näve 60 alvedon och massor av alergipiller och redbull så hade inte tjejen sett det så hade det gått väldigt illa !Att ta en näve piller löser ingenting, det är bara dumt och man blir bara dålig.Vill man verkligen att det ska ha avsedd effekt ska man blanda dom med en massa alkohol och vara nånstans där ingen hittar en. *Gammalt ambulanstips.*
Hoppas grabben får den hjälp han behöver.
ÅhhhSitter på sängkanten med tårar rinnande.
Har varit och sagt hejdå till min älskade häst
Jag och nuvarande ägaren grät tillsammans och var bägge två med henne hela vägen![]()
Kommer du hit finns det pannbiff med fetaost och soltorkade tomater samt tzatziki och stekt potatisStallet klart och jag har dessutom duschat. Mat borde jag fundera på men det är ju varmt ute![]()
Kommer du hit finns det pannbiff med fetaost och soltorkade tomater samt tzatziki och stekt potatis
Sitter på sängkanten med tårar rinnande.
Har varit och sagt hejdå till min älskade häst
Jag och nuvarande ägaren grät tillsammans och var bägge två med henne hela vägen![]()