Blev helixNu ska jag tydligen åka atmosfare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blev helixNu ska jag tydligen åka atmosfare
Fast det kanske är bra att han faktiskt inte är bra på allt utan bara en del.I mangan så är Narsus rätt duktig på all konst just förutom porträtt som blir sådär men i animen så blir inte ens stilleben av en fruktskål så bra
Ja, en del ledare i armén gillar ju tydligen Arslan bättre än kungen - men frågan är om de skulle kunna gå över till Arslan. Om inte så tror jag att de blir för svåra att försöka besegra.
14 volymer..! Är det en novellsamling eller..?
Bläh, jag hoppas att Arslan inte samarbetar med Bodin på något sätt. Nä tacka vet jag att skicka in Gieve på ett litet rövarstråk igen
Låter som ett acceptabelt slut för mig men tyvärr har jag på känn om ett olyckligt slut för Hirmes...
Är den bra?Blev helix
Den var braÄr den bra?
Jag såg något liknande på E4 igår (Est skyltad) och hävdade att den nog kördes av en estländsk sommarvikarei utan körkortSitter och lektionsförbereder och ryser fortfarande åt den lastbil jag låg bakom imorse. En utländsk bil som var väldigt snedlastad. Bakänden såg ut som tornet i Pisa. Snabbt i kurvor och genom korsningar gick det. Jag körde om när tillfälle gavs. Ville inte ligga bakom om något skulle hända.
Helix är kung!Blev helix
Haha.. ja det var ju inte igår man hade. Dryga året sedan här. Innan dess... dryga 2 år fast det är ju helt ok med kvällar med barn med om de sover stadigt på kvällen. Då har man ju ett par timmar att slå ihjäl innan det är sängdagsJag försöker få sambon att inse att vi behöver en ensamkväll utan barn och försöker flörta in honom på tanken Winnerbäck på Liseberg och hotell som jag bokar, för att sedan överrasa med hotell, fin restaurang och spa för oss två istället
Haha.. ja det var ju inte igår man hade. Dryga året sedan här. Innan dess... dryga 2 år fast det är ju helt ok med kvällar med barn med om de sover stadigt på kvällen. Då har man ju ett par timmar att slå ihjäl innan det är sängdags
Nu e ja ännu mera avis... vill till liseberg åssåååå juuueueeeDen var bra