Då kommer du se hästar från min gamla ridskolaGör frukost/lunch och borde ta mig an Fanny och Alexander ..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då kommer du se hästar från min gamla ridskolaGör frukost/lunch och borde ta mig an Fanny och Alexander ..
Eller att de förökar sig okontrollerat och sen blir vildkatter, verkar vanligt på soptippar tydligen vad jag sett själv från när katter springer förbi och ser inte helt friska ut.Jag har hört ett ynkligt pipande från stallet/ladan i flera dagar nu. Eftersom jag har varit så dålig begränsade jag mig till att klättra upp på stegen och lägga ut mat på skullen. Idag hördes det igen och jag gick in i en avdelning som jag inte använder och därför alltid är stängd. Där låg en liten helgrå semilånghårig kattunge och mådde inte alltför bra. Han lyckade dock springa ut och jag ställde en tallrik med blötmat där ute. Nu har den iaf en chans att klara sig.
Avskyr att bönderna skiter fullkomligt i katterna och låter dem föröka sig hej vilt. Det är liv som går till spillo både när de växer upp och inte klarar sig eller när bönderna sen skjuter av för att det är så många katter
Ligger på soffan med brutal huvudvärk.Vad gör ni allihopa idag?
Ligga på soffan lät najs, dock inte med huvudvärk, lät inte alls kul. Får hoppas den går över.Ligger på soffan med brutal huvudvärk.
Vad gör ni allihopa idag?
Oh, regnar det och blåser hos er med?I dag är jag hemma i Värnamo.
Vad gör ni allihopa idag?
Eller att de förökar sig okontrollerat och sen blir vildkatter, verkar vanligt på soptippar tydligen vad jag sett själv från när katter springer förbi och ser inte helt friska ut.
Blärk, påminn mig inte att jag behöver diska också.....Fortsätter diska efter Buke-invasionen
Fortsätter diska efter Buke-invasionen
Ja, jag fick i alla fall mitt ex's far att inse att det var bättre att sterilisera honan om man inte ville ha fler kattungar.Det är precis det som händer här. Jag har några grannar som har massor med honkatter, de föder ett gäng kullar per år var och sen sticker de eller skjuts av. Honorna sparas dock alltid så att de kan föda ännu fler kullar. Jag blir så ledsen. Ingen som helst respekt för liv visas där tyvärr
Ja, jag fick i alla fall mitt ex's far att inse att det var bättre att sterilisera honan om man inte ville ha fler kattungar.
Vi får köra med plasttallrikar och sånt nästa gång
Oh, regnar det och blåser hos er med?
Första semesterdagen och vi är på väg till eh..... Biltema.