Värdelöst! Jag har arbetsskor, både när jag är i köket och när jag städar. Olika skor, pga hygienkraven naturligtvis.Vi får inte arbetsskor eftersom vi inte har krav på stålhätta.
Tyvärr är det vanligt inom städ.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Värdelöst! Jag har arbetsskor, både när jag är i köket och när jag städar. Olika skor, pga hygienkraven naturligtvis.Vi får inte arbetsskor eftersom vi inte har krav på stålhätta.
Tyvärr är det vanligt inom städ.
"Det är samtal före, tack för att du väntar!" Ja jag kommer ju som ingenstans utan er såatteh...
/Linta som ringt till fjärren i 10 minuter utan framgång
är mycket bättre ordning på er på lokal va? 70 minuter skrapade jag ihop på mina tre första tåg i slutändanDet låter som fjärren i ett nötskal!
är mycket bättre ordning på er på lokal va? 70 minuter skrapade jag ihop på mina tre första tåg i slutändan
Benet har funkat himla bra i helgen! Är glad att jag gjorde slag i saken och åkte upp, så jag fick träffa alla härliga människor bakom nickenMen aj jag är väldigt glad att du kunde komma trots benet och jag hoppas det gick någorlunda att sova här
Ni hade ju vaktkatt iaf
Benet har funkat himla bra i helgen! Är glad att jag gjorde slag i saken och åkte upp, så jag fick träffa alla härliga människor bakom nicken
Det gjorde nog sitt att inte ha tre katter gående över det på natten också
Jag såg genom fönstret när hon stod på sin klösmöbel och tittade storögt omkring sigNä, Missia höll ju koll på er på avstånd
Jag såg genom fönstret när hon stod på sin klösmöbel och tittade storögt omkring sig
Och så fick jag syn på den andra damen också (plötsligt hjärnsläpp gällande namnet), hon smög runt nere vid växthuset och verkade tro att hon var hemlig.