Vad i hela friden gör vi? Del XXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Puuuh, mattorna hade klarat sig. De hängde under tak och det hade regnat på rätt håll för att det inte skulle regna in.
Blir nog ingen klippa gräsmattan idag... skulle verkligen behöva klippa den. Kanske får trotsa regnet och klippa ändå och stå ut med att det kommer sätta igen gräsklipparen. Skulle regna hela veckan och jag kan inte vänta en vecka till med att klippa gräset, det börjar bli för långt alla redan.... :(

Jag såg genom fönstret när hon stod på sin klösmöbel och tittade storögt omkring sig :D
Och så fick jag syn på den andra damen också (plötsligt hjärnsläpp gällande namnet), hon smög runt nere vid växthuset och verkade tro att hon var hemlig.

Det var Tassa och hon är lite spökig, ja :p

Fick tid till kiropraktorn imorgon. Ska bli skönt att äntligen ta mig iväg och få hjälp.

45 minuter cykel i lugnt tempo avklarat. Plus armhävningar. Vågade inte testa situps och när jag försökte mig på plankan var det som om någon körde in en kniv i ryggen på mig. Får vara nöjd med det lilla.

Svettas som en karl idag och har ingen ren tröja med mig att byta till. Jaja dom får stå ut med svettringar under armarna på städerskan idag.

Känns ofräscht men det är inget att göra åt saken. Det känns som typ 90% luftfuktighet ute just nu så det är inte konstigt att det rinner svett när man jobbar...

Provar mina inköp från falsterbo , tur jag storlek L i hv polo tröjorna men jag pendlar mellan M-L beror på hur små och stora tröjorna är

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla...
2
Svar
29
· Visningar
1 134
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
238
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 254
Senast: Squie
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 956
Senast: netia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar