Ja jag såg något sånt i förbifartenOch om man tittar efter säljer dom bara sängar där.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja jag såg något sånt i förbifartenOch om man tittar efter säljer dom bara sängar där.
Biltema är sömnpiller.Och jag är avis! Haha! Vi har inget i hålan jag flyttat till. Jag behöver mer rep. Biltemas är mkt bra!
Men du kan väl få en massa styrkekjamizar du med då!
Total brutal ångest. Idag är jag en total brutal ångestfläck o vet inte alls hur jag ska göra med det som jag har ångest över. Buketräffar är skitbra...awsome tillfälle o fly vardagen o vara normal..för att sedan landa i verkligheten o den brutala ångesten.
Åh, ska vi ut på äventyr igen?Ja jag såg något sånt i förbifarten
Nej, nu ska jag ju till Hultsfred nästa gångÅh, ska vi ut på äventyr igen?
@Reykjavik - kjamiz heter det ju!
För er andra så finns det ett köpcenter i Gävle som heter Valbo (INTE Valborg som hälften av passagerarna trodde ). Detta skyltades med texten Köpcenter. Detta utvidgas också, och på skyltarna till den nya delen stod det Nya köpis. WTF liksom! KÖPIS!
Köpis i Valbo har hetat Köpis sedan Hedenhös
Biltema är sömnpiller.
Södra vildmarkerna!Nej, nu ska jag ju till Hultsfred nästa gång
Det är därför det heter Nya Köpis?!
Jag som tänkte att det var för att locka vilsna stockholmare
Då kommer du se hästar från min gamla ridskola
Vi var där för att köpa prylar till tonåringens mopedbil.Kan ni inte göra något slags byte? Så du följer med dit och den som släpar dig dit följer med på något du väljer?
Första, ursprungliga Köpis låg på norra sidan om vägen. Nu har de byggt på södra också, därav Nya Köpis
En rödskimmel som drar vagn tillsammans med en stor brun. Det är Gagnes och WalterJo, det springer runt massa pållar hela tiden!
Vi var där för att köpa prylar till tonåringens mopedbil.
Som straff blev det en runda på Dollarstore också. Men mycket kort. Min rygg dödar mig. Nu är vi på väg till Ica och sedan hem och äta.
Borde ha ätit något innan vi åkte. Nu är jag jättehungrig och riskerar bara att köpa godis.
En rödskimmel som drar vagn tillsammans med en stor brun. Det är Gagnes och Walter
Och jag är avis! Haha! Vi har inget i hålan jag flyttat till. Jag behöver mer rep. Biltemas är mkt bra!