Och dem har ridit en gång i tidenEn rödskimmel som drar vagn tillsammans med en stor brun. Det är Gagnes och Walter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och dem har ridit en gång i tidenEn rödskimmel som drar vagn tillsammans med en stor brun. Det är Gagnes och Walter
Karlskoga.Oh, ni är alltså vid Tunatutten?
Äter inte korv.Feltemakorv!
Karlskoga.
Jo. Sedan något år tillbaka.Aha, visste inte att Dollarstore fanns där också.
Äter inte korv.
Ah, ett till Lurbobarn alltså Jag har ridit båda, men Bacardi var min sköthäst. Syrran hade Blackie som favvoOch dem har ridit en gång i tiden
Brukar hävda att korv inte är människoföda.Om jag kan undviker jag varmkorv men om jag och särbon är hungriga, trötta och allmänt less kan det bli en korv på Biltema. Resan hem blir så mycket smärtfriare då
Jag hoppas du kommer ur det snart.
Om inte kanske du behöver blåsa ur för att orka?
Både att träna något pulshöjande och att tex se en sorglig film och grina kan ju lätta lite. Eller gå och få massage..
Bara en tanke..
Jo tack...det tar längre tid...det gör det. Uppe i några år nu som jag knölat med denna j-vla skit. Energi slukar den o energin är slut. Squie vill inte mer men Squie vet att hon måste eller ta ett aktivt beslut att inte göra.
Det blir alltid svårare när känslor är inblandat. Du är absolut inte misslyckad! Det tar bara lite mer tid och energi än vad som är önskvärt.
Kan du få hjälp av någon? Finns det någon dominoeffekt att utnyttja? Eller går det att skriva ned?
kram*stor kram*
Japp. Både jag och syrranAh, ett till Lurbobarn alltså Jag har ridit båda, men Bacardi var min sköthäst. Syrran hade Blackie som favvo
Min kusin är med där men kommer banne mig inte ihåg varGör frukost/lunch och borde ta mig an Fanny och Alexander ..
Lagga inte Lägga. Jädra mobil!Japp. Både jag och syrran
Mascot bland ponnyerna.
PomPom och Wille bland de stora.
Syrrans hette Rocky och Svea
Började på Lägga först. Där hette favoriten Sirocco
... Dessa namn alltså.Oh, ni är alltså vid Tunatutten?
Jo tack...det tar längre tid...det gör det. Uppe i några år nu som jag knölat med denna j-vla skit. Energi slukar den o energin är slut. Squie vill inte mer men Squie vet att hon måste eller ta ett aktivt beslut att inte göra.
Ja..det finns ju en partner som har sitt o som vet allt, det finns nedskrivet, nedmålat, tja..de tekniker jag kan har jag använt. Önskar ibland att jag inte alls var den människa jag var, eller mer att jag inte hade vissa egenskaper jag har. Livet o det mesta hade varit så mkt lättare.
Har hon några avkommor med lika roliga namn?Ok, nu fastnade jag på blup och hittade ett sto som hette Schizofreni
Mascot var en fin ponny! Jag gillade Lillan bäst.Japp. Både jag och syrran
Mascot bland ponnyerna.
PomPom och Wille bland de stora.
Syrrans hette Rocky och Svea
Började på Lägga först. Där hette favoriten Sirocco