Vad i hela friden gör vi? Del XXII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 014
  • Visningar Visningar 64 721
Status
Stängd för vidare inlägg.
@hallonsaft ligger säkert något i det. Fick även höra idag att jag troligen är en man fångad i en kvinnas kropp. :angel:
Kanske förklarar varför jag jobbar med ett mansdominerat yrke och gör sådana saker som många tycker är "mannens uppgift", de som fortfarande tänker stereotyper.
Det är smidigt att byta själv, går relativt fort när man väl lossat bultarna och byta på personbilen är ingenting i jämförelse med lastbilen, vet bara hur hårt bultar sitter när jag ska efterdra dom. :laugh:

Jag har ett gäng kartonger, synd det är lite långt bort bara annars hade jag kunnat sponsra såklart.
Tack du är gullig du :) :heart ska försöka hinna skaffa några imorgon tänkte jag, blir nog dock inte så mycket oackay imorgon för ska träffa en vän på fm å sen bortbjuden på kvällen till en annan vän :angel::p

Varför såg inte jag dem för? :p[/
@RedHyuuga men vissa saker ska man ju som tjej/dam/fru/tant inte göra enligt en del pojkar ( ja i detta fallet oberoende av ålder men grundat på inställning).
Som t.ex. svetsa på en traktorkärra :angel: ska man inte heller fundera på att testa tydligen, första gången jag höll i en svets, pappa bredvid och med full insyn givetvis och han har svetslicens och "några" års petande med svetspinne bakom sig i bagaget och jag ville ju testa men attans jobbigt min fd. karl kom och hade åsikter men far var snabb att tysta det svamlet.
Jag hörde något i stil med: ditt inskränka pucko, rör inte!, MIN svets, MIN vagn, försvinn och gör kaffe eller något du klarar av för vi har jobb att lösa, jag och min dotter.
(visste inte om jag skulle skratta eller gråta men jag fick testa peta lite och det var skoj så gjorde det igen några gånger, dock verkar jag inte ha någon vidare fallenhet för det nämnvärt men prova måste man ju göra så vet man ju om det går åt pipan helt eller inte. :angel:
vi var ju fyra systrar så vi hade inget val och inte pappa heller, hans händer var som dasslock eller värre så vi fick ju rycka in när det behövdes små händer mm
Men jag är glad för det, jag kan om jag vill, sen är jag glad åt att slippa emellanåt men haha

Kollat på sveriges yngsta mästerkock, och nu är det dags att sova. Ska iväg till en kompis redan vid 9 imorgon bitti, så lär ställa klockan :)

Slutat jobbet och landat i soffan hemma. Skall surfa lite och sova några timmar så jag orkar upp hyggligt tidigt och rida innan jag börjar jobba. Skulle sitta fint om jag hann med någon timme i solen på trädäcket också

Fått en väldig massa bra insikter och tankar av en vän ang. en situation, så nu kan jag släppa det - jag är värd bättre!
Hon insåg samma sak på sitt håll dessutom, faan vad bra vi tänker ihop alltså! :D
Vad är det man säger? "great minds think alike"? :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
250
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 149
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 25 26 27
Svar
534
· Visningar
15 046
Senast: Luem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Rehabtid dragna tänder
  • Senast tagna bilden XVI