Vad i hela friden gör vi? Del XXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja okej, jag slappar verkligen i sängen om dagarna nu när jag är ensam hemma den här veckan :o men när jag klev upp tidigare igår så blev jag så uttråkad :arghh:
Borde verkligen hitta något jobb :(

Ok, barnet sover som en stock. Ska jag lägga henne i vagnen och asa hem henne + saker med risk för att hon vaknar? Eller ska hon sova kvar här? Då kan jag åka till birdie, men sover å andra sidan mycket sämre... :cautious: Eller ska vi båda sova här? Jag har beslutsångest! :arghh:

Fan, jag visste att jag glömt något! :banghead: :up:

*kliver raskt iväg och häller upp ett glas vin*
Jag köpte en box efter jobbet :up:
Den här lönen har ändå gått åt skogen. Så jag fortsatte med att köpa kläder för 600. Konstaterade nämligen att jag har gott om mönstrade byxor men nästan inga enfärgade toppar. Så det är avhjälpt nu.

Nåväl det kommer fler löningar....

Slappar i soffan. Helt slut i kroppen efter dagens övningar. Ska bara natta lillungen så blir det duschen och sedan fortsätta slappa.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 736
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
90
Senast: Gunnar
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
23 24 25
Svar
483
· Visningar
12 198
  • Omröstning Omröstning
Mat När ni köper melon, köper ni då en hel eller en delad? Jag väljer alltid delad om jag köper vattenmelon eftersom att jag vill se och...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 912
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar