Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är två karlar som precis är klara med sina kandidater som ska komma och jobba med installation av monitor stationer i sommar Den ena är 41 och jag fick vänta två månader på att få en kopia på passet så en massa pappers arbete kom in för sent eftersom det tar tid här liksom, att ladda upp ett dokument någon behöver till dropbox kan ju liksom ta flera veckor om du har otur.
Vad de håller på med nu är ju helt otroligt och har också pågått i månader De håller upp mig, en masters elev, min professor, tre admin avdelningar osv osv.
Jag var mest spammad och sen valde datorn att starta om och nu kommer jag inte åt mailen. Det går bra här...Jag hoppas den inte ser ut som min
Det är givetvis positivt att få jobb men när parametrarna ändras utan att man får veta det i tid blir jag grinig. Speciellt med tanke på att det nästan alltid är så och det inte är svårt att låta mig få veta på en gång
Det betyder att du ska vara ledig idag.Jag var mest spammad och sen valde datorn att starta om och nu kommer jag inte åt mailen. Det går bra här...
Jag utgår ifrån att deras betyg kommer att spegla deras ordning och samarbetsvilja?
Hur f-n kan en kandidat bete sig så?! De ska väl kräla för att de har fått chansen?! Kan du inte ta in några andra? Din professor lär ju vara vansinnig
Och nej, de är inte ens i närheten av den nivå de strular på. Det låter snarare som en professor
Det är min andra familj som de slöt upp bakom mig när sambon dog, det var helt fantastiskt men tyvärr så jobbar jag idag. Och det går typ såhär:Ska du vara där hela helgen?
Det verkar vara en jättehärlig community