Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sånt där irriterar mig också till vanvett, ibland vill jag bara skrika "men få ur tummarna ur arslet och agera för helvete".Folk irriterar mig också, varför ska de göra mitt liv så jävla svårt för! Ber jag om saker behöver jag det på en gång inte flera veckor eller månader senare, det är liksom en massa personer dom står och väntar på att sortera ut pappersarbete som måste göras. Allt vi väntar på är datum som skulle ha bestämts för flera jävla månader sedan inte kan de skicka en lista på vad för komponenter jag behöver beställa heller, asbra, för nu får jag snart stå och beställa en massa delar på telefonjäveln på ett berg och hoppas på internet mottagning
Åhhhh vad störigt!Sitter i trapphuset, arg som en geting. Skulle mäta exets katter och råkade glömma nycklarna. Inne i lägenheten. När jag gick ut. För dörrjävelhelvetesfanskapet går i lås automatiskt när man stänger.
Hela kvällen, och ekonomin, förstörd. Igen.
Jag har jordgubbar i kylenÄter jordgubbar, massor av jordgubbar.
Kram trottJag har precis kommit hem till min lägenhet som jag inte sett på 2 månader. Det är 22 grader varmt ute och 31 grader inne alla fönster är det sol på hela dagen så blir apvarmt inne.
Känner mig ledsen, tom, apatisk och trött. Huvudvärken har legat på lur hela dagen.
TackKram trott
Jag hittade en massa jordgubbar, importjordgubbarna smakar inte ett skit så jag skivade dom och sockrade dom och har styckfryst dom till framtida tårtor för dom är mest ögongodis och säkert dyra. Snacka om att lura sig själv om man köper eländet.Jag har jordgubbar i kylen
Undrar om jag hinner äta dem innan de blir dåliga