Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@athena_arabians Du partade om dumplings i en annan tråd, vad hete de? Försökte leta i affären igår, men hittade inga![]()
Var på willys igår och jag hittade dem inteDumplings/gyoza från MenMen:
![]()
Jag har bara hittat dem på Hemköp och Willys men alla butiker har inte dem (tex har ena Willys i Falun men inte andra och då bara kyckling och vegetariska medan Willys i Borlänge har alla tre). Jag har tänkt att försöka få min lokala ICA att ta hem (försöka går ju iaf).
Var på willys igår och jag hittade dem inteFår försöka i någon annan affär
Jag är lite för blygFråga om de kan ta hem![]()
Jag är lite för blyg![]()
Mockat ur Annies box i gamla stallet. Ser inte fram emot att gå ut och slå ner stolp senare. Jag har fått extrema utslag av solen och har svullnat som bara den. Nu kommer gnället och jag längtar till hösten!
Om jag ska åka utomlands så inte sjutton tänker jag leta dyra hotell med all inclusive, ställ en säng nånstans där den får plats och där det är lungt, thatś it liksom, och dusch och toa på rummet är så lågprioriterat så det finns inte och kan jag laga nåt på stället i utbyte mot lite käk är det bara en bonus. Folk tycker jag är galen när jag nämner detta.Livserfarenheterna i denna backpacker som föredrar billiga hostel framför hotel och tycker att resten av Asien är för tamt i jämförelse med Indien är helt fantastisk![]()
Tacos... Och ridtur... Låter fantastiskt!Hemma efter årets skönaste ridtur. Maken som bara ger sig ut till häst när det är reklamväder kommer att ha träningsvärk imorgon hehe
Nu har vi sovit en stund och jag funderar på att kliva upp och göra tacos till middag.