Vad i hela friden gör vi? Del XXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har precis kommit hem till min lägenhet som jag inte sett på 2 månader. Det är 22 grader varmt ute och 31 grader inne :meh: alla fönster är det sol på hela dagen så blir apvarmt inne.
Känner mig ledsen, tom, apatisk och trött. Huvudvärken har legat på lur hela dagen. :(

Sitter i trapphuset, arg som en geting. Skulle mäta exets katter och råkade glömma nycklarna. Inne i lägenheten. När jag gick ut. För dörrjävelhelvetesfanskapet går i lås automatiskt när man stänger.

Hela kvällen, och ekonomin, förstörd. Igen.

Sur. Snarkar personen är hemsk. Kan inte sova trots öronproppar och har flyttat till den andra sängen i ett försök att komma bort (från dubbel till singel). Idag värjer höger ben muskulatur istället för handlederna, funderar på om jag är sjuk. Vad orsakar led och muskelvärk och trötthet? Jag gissar på en kombination av dengue/malaria/Japanese encephalitis. Myggjävlar.

Har landat hemma efter många timmar på Birdie med lek och mys med både små och stora vänner :love: sen middag och mys hos mormor och morfar, där Alice nu förhoppningsvis somnat :heart

För övrigt så har jag ont i axeln, men inte i den som är trasig utan i den som ska föreställa hel. :cautious: Jag har varken tid eller lust med någon ny skada! :mad:

Folk irriterar mig också, varför ska de göra mitt liv så jävla svårt för! Ber jag om saker behöver jag det på en gång inte flera veckor eller månader senare, det är liksom en massa personer dom står och väntar på att sortera ut pappersarbete som måste göras. Allt vi väntar på är datum som skulle ha bestämts för flera jävla månader sedan :rage: inte kan de skicka en lista på vad för komponenter jag behöver beställa heller, asbra, för nu får jag snart stå och beställa en massa delar på telefonjäveln på ett berg och hoppas på internet mottagning :rage:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 736
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
92
Senast: Gunnar
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
53 54 55
Svar
1 082
· Visningar
28 416
  • Omröstning Omröstning
Mat När ni köper melon, köper ni då en hel eller en delad? Jag väljer alltid delad om jag köper vattenmelon eftersom att jag vill se och...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 912
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023