Vad i hela friden gör vi? Del XXII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 014
  • Visningar Visningar 64 721
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag säger som så många andra, oj vad skönt med sovmorgon!
Har alldeles nyss vaknat så jag tror det var välbehövligt.

Sov nästan 12 timmar inatt :o

Ligger i sängen och surfar lite, måste storstäda idag. Om man kollar på mitt hem kan man inte tro att jag är lokalvårdare :wtf:

Ska ringa Fastighets skötaren imorgon för jag har fått svartmyror på toaletten, jag bor på fjärde våningen :meh:

Vad fasen ska myrorna göra här?

Barnet har precis vaknat, av sig själv, så nu hänger vi i soffan. Om några timmar ska vi käka pizza till lunch och därefter ska vi göra oss klara för tävling. Idag är det Sugar cup i Flyinge med världens bästa ponny :love:
Bilden är från måndagens träning. Ibland är det svårt att tro att ponnyn fyller 24 år nästa söndag ;)

13166014_10154755538166102_3289417421107480626_n.jpg
Har också en 24-åring :D Men hon har fått trappa ner något på arbetet, men inte ser hon ut att vara 24!

Älskade syrra med familj på väg hit, sonen vaknar med halsont, jag har lovat att köra på fotbollsträningen mitt på dagen idag, nu kan inte sonen vara med pga av halsonda men grannens barn som skulle åka med har ingen annan skjuts så jag åker ändå... *suck*

I dag ser huden normal ut igen och ingen klåda! :bow: så allergi eller stress :cautious: :confused:

Haft en välbehövlig sovmorgon och nu sitter jag på trappen i solen och dricker kaffe :)

Nyss klivit upp. Kändes som jag behövde några extra timmar i sängen. Huvudvärken har i te gett med sig helt trots 1 grams tablett och mer sömn. Får ta en tablett till. Sen packa ihop allt mitt här hos pojkvännen /exet :(

Mockat ur Annies box i gamla stallet. Ser inte fram emot att gå ut och slå ner stolp senare. Jag har fått extrema utslag av solen och har svullnat som bara den. Nu kommer gnället och jag längtar till hösten!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
250
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 160
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 26 27 28
Svar
547
· Visningar
15 310
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka