Vad i hela friden gör vi? Del XXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nästa hage kollad. Stolpar upprätade och tråden bytt på de mest akuta ställena. Måste köpa mer tråd innan jag kan fixa det så jag är helt nöjd.

En sommarhage kvar att fixa. Sparar det till imorgon. Sedan ska stora vinterhagen få ny tråd också innan sommaren är slut.

Dagens examination skulle pågå i fyra timmar men jag skrev den på två, precis som jag gissade på förhand. Därefter har jag pratat med mamma om nästa helg (bröllop, dop och 5-årskalas på 24 timmar) samt varit i stallet och ridit ut i solskenet. Dottern och jag har dessutom handlat lite smått till kalaset och gjort klart ungarnas godispåsar :)
Nu ska vi slappa i soffan resten av dagen. Friidrott om en timme och därefter Let's Dance och idag ska jag dessutom äta kladdkaka med glass :d

@kolblakkur tror det kommer gå bra i pallkragarna, verkar vara ett mysko år för grödor eftersom att det växer så det sprakar (om man jämför mot tidigare försök, inte att jämföra mot andras gröna fina fingrar) i mina krukor.

@Trott Jobbig situation även om ni inte är osams. Hoppas allt går bra/smidigt så gott det går.
*varm kram om du vill ha* :heart

Gått från frukost till kaffe, men är kvar på altanen.
Nyss kom precis grävgubben hit för att göra klart det sista på dräneringen för vårat hundgårdsbygge. Sen kan äntligen den fula grävskopan lämna trädgården. Ligger tillbehör och ramper till den och dräller över allt. Lite less på att ha haft det såhär i ett halvår.
Varför såg inte jag dem för? :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 736
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
90
Senast: Gunnar
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
23 24 25
Svar
488
· Visningar
12 373
  • Omröstning Omröstning
Mat När ni köper melon, köper ni då en hel eller en delad? Jag väljer alltid delad om jag köper vattenmelon eftersom att jag vill se och...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 912
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar