Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, missekatten då! Katter har en fantastisk läkeförmåga! Så jag hoppas han mår bättre imorgon .Kissen kom in lätt haltandes i kväll och smärta i bogen inget sår eller svullnad och han är som vanligt men lite lugnare. Hoppas på att lite vila ska höra susen.
Det finns en dag i morgon med. Försök ta hand om dig lite extra i kväll. Och väldigt bra att du har nån som snabbt kan vara på plats om det behövs. Tveka inte att ringa vännen om du behöver. Styrkekram@EmmaW Nej det är inget vidare faktiskt.. Mår som en rutten fisk och bör nog få allt dokumenterat, men jag orkar verkligen inte idag. Bästa vännens pojkvän såg mig idag så jag berättade (hon är den enda som vet hur det varit sista månaderna) för honom.. Det gick liksom inte och missa hur jag såg ut och hur stel jag var i nacken. Det känns väldigt bra och veta att han kan vara här inom några minuter faktiskt.
@LadyCovergirl Sovmorgon är alltid bra att ha när man har möjlighet och du verkar ha totalt full snurr jämt tycker jag det verkar som så lite extra sömn är nog bra ibland.