Åååååååh,ansjovisen är tillbaka banana:3 s är väl bra?
Särbo, säng och sex
Kommer sova som en prinsessa inatt, är nyduschad och bytte sängkläder tidigare idag
Jag har det bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åååååååh,ansjovisen är tillbaka banana:3 s är väl bra?
Särbo, säng och sex
Kommer sova som en prinsessa inatt, är nyduschad och bytte sängkläder tidigare idag
Jag har det bra
Åååååååh,ansjovisen är tillbaka banana:
Jag frågade över toppluvan (sonens för övrigt med starwarsgubbar på)Morsans karl går ut i kalsonger,gummistövlar och keps! Kepsen använvänds dock bara när det är minusgrader ute
Jag brukar kuta ut efter posten i det allt för stora dykarunderstället jag fick med i ett annat köp, tänk dig toppluva, fordrad "onepiece" där arslet hänger jäms med knävecken och så gummistövlar. Vadå "lantis"?Jisses....man bor verkligen på landet när sambon rastar hundarna i endast kalsonger, toppluva och pannlampa.
"Ska du verkligen gå ut sån?"
"Vadå då? Vem ska se mig? Det är ju skönt ute..."
Det skulle jag medJag brukar kuta ut efter posten i det allt för stora dykarunderstället jag fick med i ett annat köp, tänk dig toppluva, fordrad "onepiece" där arslet hänger jäms med knävecken och så gummistövlar. Vadå "lantis"?
Skulle brevbäraren se mig skulle han köra av vägen.
Eller så är det så mannen prioriterar om han bara har en mössa...Jag frågade över toppluvan (sonens för övrigt med starwarsgubbar på)
Svaret blev "Det börjar bli kallt ute..."
Men bara kallingar var tydligen skönt