Åhh, vill ha vin. I te ätit alvedon sen i morse, det kanske går?@bumpo&@Inglorion:
![]()
![]()
Det är Casas Patronales på dunk (chardonnay och sauvignon blanc) köpt som matlagningsvin men helt ok att dricka![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åhh, vill ha vin. I te ätit alvedon sen i morse, det kanske går?@bumpo&@Inglorion:
![]()
![]()
Det är Casas Patronales på dunk (chardonnay och sauvignon blanc) köpt som matlagningsvin men helt ok att dricka![]()
Åhh, vill ha vin. I te ätit alvedon sen i morse, det kanske går?![]()
Va ä dä för mackapär däruppe?Kaffe och dammsugare eller dammsugare?
![]()
![]()
Äter ju långtidsverkande alvedon konstant, så jag är lite rädd om min leverÖh, det är väl inget att rekommendera men på studenttiden var det inte ovanligt att jag sköljde ner ett par Alvedon och en Zantac med en drink när jag var ute och festade på någon nation...Jag överlevde iaf
Men jag tror att du törs, ja![]()
Tack för förklaringen, jag undrade varför en dammsugare kunde vara så kul förKaffe och dammsugare eller dammsugare?
![]()
![]()
Äter ju långtidsverkande alvedon konstant, så jag är lite rädd om min leverAlkoholintag kräver lite planering numera och lägre smärtnivå. Effekten av tabletterna sitter i 8 timmar, men det är ju effekten. Hmm, får nog bli alkoholfritt vin ikväll ändå.
Det var ju ett tag sedan man såg Firefly också...