Försökte bara göra mig rolig då jag redan misstänkt att det troligen ska stå "fisk", men men....Antigen 6. sortering Sik eller felskriven Fisk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Försökte bara göra mig rolig då jag redan misstänkt att det troligen ska stå "fisk", men men....Antigen 6. sortering Sik eller felskriven Fisk
Nu blev jag ju sugen på vin! Undrar om jag kan skaka ur ett glas ur boxen?
@athena_arabians när du tog ett glas vin hade jag redan hunnit dricka en öl på balkongen med solen i ansiktet
Nu är jag nästan klar med städningen, skulle behöva byta sängkläder men det orkar jag inte med nu. Får bli någon annan dag.
Nu är jag nyduschad och sitter och äter varma mackor med köttfärslimpa i klädd i pyjamas
varma mackor med köttfärslimpa?
Försökte bara göra mig rolig då jag redan misstänkt att det troligen ska stå "fisk", men men....
Denna tråd har dåligt inflytande
(Jag öppnade visst champagneflaskan).
Schkoll!
Åh, sådant gillar vi
Jag har inte vant mig mina nya bild ännu
Tror hela tiden att någon har skrivit nåt nytt och så är det bara mina egna inlägg
Jajja Plupp renen får ändå hänga med, den är ganska öh tja vacker kanske? Äh den duger, det är ju ingen röd katt
Den var drickbar
Note: Jag fick den flaskan när jag flyttade hemifrån, vilket var hösten 2014
Champagnen gick att dricka
Note: Jag fick den flaskan när jag flyttade hemifrån, vilket var hösten 2014
Champagne (även icke-årgångs) mår oftast bra att ligga något/några år så det var säkert bara bra för den
Inte ens lagrad två år, hmmm har du sökt AA för hjälp?
@Pegasus63 & @athena_arabians:
Min erfarenhet av alkohol är väldigt väldigt väldigt liten, så det är nog på tiden att jag vågar experimentera såhär
Och nu ser jag AA hjälper dig självmant