Mmmmm, den kan jag komma och vara munskänk tillJag får hoppas på det,har en flaska rysk champange som jag fick 2010
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mmmmm, den kan jag komma och vara munskänk tillJag får hoppas på det,har en flaska rysk champange som jag fick 2010
Det får du så gärna göraMmmmm, den kan jag komma och vara munskänk till
Det får du så gärna göra
Du glömde intrampad hästskit i dörrmattan och högen av "tar-det-sen" utanför och innanför ytterdörren.Enligt @mandalaki hade alla en röd katt så jag bytte bild, vill inte vara som alla andra
Men skvallra inte till maffian! Jag har ju städat idag och jag orkar inte få besök av hästmaffian med leriga skor och smutsiga kläder! Hämnden är säkert flottiga handavtryck på fönstrena, bajsränder i toastolen, hö i sängen och jodpaxfläckiga golv
Ostbågar, vin, Firefly, näsblod.
Vilken ska bort?
Vilken ska bort?
Ögongodis!
(ja, jag har lagt in den förut men det kvittar, det förtjänar den )
Nummer 4 alla gånger.Ostbågar, vin, Firefly, näsblod.
Vilken ska bort?
Jag brukar aldrig spara min för jag får en ny flaska vartenda år till jul av min kompis Vladimir.Jag får hoppas på det,har en flaska rysk champange som jag fick 2010
Nummer 4 alla gånger.
Vilken ska bort?
ostbågarna såklartOstbågar, vin, Firefly, näsblod.
Vilken ska bort?
Firefly. Ostbågarna går i näsan mot näsblodet, vinet ska drickas. Och vinet hör genom färg (rött hoppas jag!) ihop med näsblod. Och ost(-bågar) går ju till vin. Cirkeln sluten.
Är du dum i hela skallen?!?!