Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är ju norrman, så jag har giltigt handicap och därmed ursäktad ...
Tuff vecka och ett halvt glas rött. Höjdare.
Fast det kan ju lika gärna vara besök till någon av dessa med konstiga fetischer ...
Men var det en helbesiktning med röntgen för ev lösa benbitar, scint för ev KS mm Du har ingen hälta att påvisa, stelhet? Tänkte mest på åldersrelaterade åkommorSaxat från avdelningen för onödig information:
Verkar som om gubben klarade veterinärbesiktningen även detta år, ända anmärkning var lite höga värden på vita blodkroppar. Scan har inte dykt upp med sin bil än, så jag räknar med att klara livhanken ett år till
Men var det en helbesiktning med röntgen för ev lösa benbitar, scint för ev KS mm Du har ingen hälta att påvisa, stelhet? Tänkte mest på åldersrelaterade åkommor
Hallå där, nu ska vi inte spionera på medbukisar....
Med tanke på inlägg #130 så verkar det vara på GÄsch då, problemen kommer väl inte förrän ryttarbyte inträder?
Med tanke på inlägg #130 så verkar det vara på G
Med tanke på inlägg #130 så verkar det vara på G
Samma sekund jag ätit klart reser sig bägge hundarna och lämnar mig. Undrar om jag behöver duscha eller nå´tt...
Det gör jag med. Gillar att titta på Akuten alltså. Nåt godis har jag inte hemmaVarför gillar jag att titta på Akuten? Det är ju verkliga historier om skadade människor
Nu till avsnitt fem och snaska på godis
Men du har väl piskor och en ungj***el som behöver springa, förlåt ett BARN som behöver motionDet gör jag med. Gillar att titta på Akuten alltså. Nåt godis har jag inte hemma
Nä, har tyvärr inga barn jag kan piska på. Och jag tror inte på att skicka hundarna till affären. Dessutom har vi över en mil till affären, så det blir en lång joggingturMen du har väl piskor och en ungj***el som behöver springa
Det märker du på blicken, ser det ut som om dom just gjort nåt på mattan och lämnar dig så VET du.Samma sekund jag ätit klart reser sig bägge hundarna och lämnar mig. Undrar om jag behöver duscha eller nå´tt...