Vad i hela friden gör vi? Del XVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Verkar som om jag inte är ensam hästtok i mitt bostadskomplex, såg precis en tjej i ridkläder bärandes på piska och säkerhetsväst gå in i nr 19. Fast det kan ju lika gärna vara besök till någon av dessa med konstiga fetischer ...

Saxat från avdelningen för onödig information:

Verkar som om gubben klarade veterinärbesiktningen även detta år, ända anmärkning var lite höga värden på vita blodkroppar. Scan har inte dykt upp med sin bil än, så jag räknar med att klara livhanken ett år till :D
Men var det en helbesiktning med röntgen för ev lösa benbitar, scint för ev KS mm :confused: Du har ingen hälta att påvisa, stelhet? Tänkte mest på åldersrelaterade åkommor ;):D

Samma sekund jag ätit klart reser sig bägge hundarna och lämnar mig. Undrar om jag behöver duscha eller nå´tt...
Det märker du på blicken, ser det ut som om dom just gjort nåt på mattan och lämnar dig så VET du. :up:

(Fö. måste jag duscha ikväll för jag ska ju bort imorgon och jag vill inte riskera att deras kor rymmer till skogs när jag kommer.) :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 745
Senast: netia
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
773
Senast: miumiu
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 479
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 577
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar