Vad i hela friden gör vi? Del XVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
@bumpo&@Inglorion:
12822313_904198576367338_2077130891_n.jpg

:heart :)

Det är Casas Patronales på dunk (chardonnay och sauvignon blanc) köpt som matlagningsvin men helt ok att dricka :up:
Åhh, vill ha vin. I te ätit alvedon sen i morse, det kanske går? :)

Åhh, vill ha vin. I te ätit alvedon sen i morse, det kanske går? :)

Öh, det är väl inget att rekommendera men på studenttiden var det inte ovanligt att jag sköljde ner ett par Alvedon och en Zantac med en drink när jag var ute och festade på någon nation... :o Jag överlevde iaf :up:

Men jag tror att du törs, ja :)

Öh, det är väl inget att rekommendera men på studenttiden var det inte ovanligt att jag sköljde ner ett par Alvedon och en Zantac med en drink när jag var ute och festade på någon nation... :o Jag överlevde iaf :up:

Men jag tror att du törs, ja :)
Äter ju långtidsverkande alvedon konstant, så jag är lite rädd om min lever :) Alkoholintag kräver lite planering numera och lägre smärtnivå. Effekten av tabletterna sitter i 8 timmar, men det är ju effekten. Hmm, får nog bli alkoholfritt vin ikväll ändå.

Eftersom att jag inte dricker whisky,så får det bli pizza och en cola. Skiter i att göra något mer idag,allt bara jävlas i vilket fall ,så kan jag börja om i morgon o se om det går bättre då.:)

Äter ju långtidsverkande alvedon konstant, så jag är lite rädd om min lever :) Alkoholintag kräver lite planering numera och lägre smärtnivå. Effekten av tabletterna sitter i 8 timmar, men det är ju effekten. Hmm, får nog bli alkoholfritt vin ikväll ändå.

Aha, då förstår jag. Givetvis ska du vara försiktig :heart

Är i affären och efter ha läst i tråden om vad man irriterar sig på så hajade jag till vid havregrynen, de ligger verkligen vid frukostflingorna, weird :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 009
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 190
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 910
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
861
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka