Vad i hela friden gör vi? Del XVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Träffade precis min drömsnubbe. Höll nästan på att få en mindre stroke. Min vän tyckte att han såg ut som en deprimerad gubbe som levt på rödvin och bakelser ett helt liv. I mina ögon var han sjukt perfekt. Naturligtvis är han för snygg/svår. Jag flinade nervöst och såg i hans ögon troligen ut som en äppelkindad disneyfigur. Han vill förmodligen ha en långbent mörk och lite bleksiktig modell som målar modernistiska tavlor. Kaozzz.
Äh... Ge det ett försök...:up:

Hemma efter en förhoppningsvis lyckad parning så det kan bli småvoffor här hemma i maj.
Håller på att fixa ihop sötstarka sparreribs, aioli, en löjligt stor bakpotatis och kokar majskolvsbitar. Tror inte jag kommer orka hälften men just nu är jag så hungrig att jag är inte realistisk i hur mycket min mage rymmer.
En kall öl och Lets Dance ingår också i middagen.

Avlopps slang går att köpa, kom inte tvättmaskinen med kontakt på ? OM ja så använd förlängningssladd till lämplig kontakturtag, Klart för start!

Har inga pengar till det nu så får snällt vänta. Vill heller inte slänga ut mer pengar än nödvändigt för att min hyresvärd skulle slippa ;)

Ungefär en bråkdel av dagens planer blev gjorda, men bättre än inget så bara vara glad för det.
Loppis imorgon kanske eller söndag?
Den som orkar får se :angel::p

CMM9JvB.jpg

Fnissar åt bilder på Trump.

Jamen var fullbokad :cry:
Står 2:a på kölistan så jag kanske kommer med. Avbokningar måste göras minst två timmar innan, har man inte dykt upp senast 10 min innan passet förlorar man sin plats.
Så jag lär ju få sitta där och hoppas på att få komma med :(
Är gruppträningsansvarige som har passet, med vilken annan instruktör som helst hade jag alldeles säkert kommit in ändå, men inte med henne.
Kul att behöva sitta där och inte kunna gå in med de andra liksom :cry:

Snart dags att ta in hästarna och sen krypa i säng. Jobbar hela helgen och har sådär drygt långa pass att jag inte kommer hinna träna Annie. Jaja, hon får vila ett par dagar så kör vi på måndag igen :)
Nattinatt och trevlig helg!

Var ute nyss och det var ett väldigt liv på småfåglarna som sover i äppelträdet. En JÄTTESTOR fladdermus flög iväg när jag gick för att kolla. Inte äter väl fladdermöss fåglar?

Här har jag inte sett de små fladdermössen som säger tickticktick när de flyger utan bara den här bjässen, tyst och dyster fågelskrämma.

Var ute nyss och det var ett väldigt liv på småfåglarna som sover i äppelträdet. En JÄTTESTOR fladdermus flög iväg när jag gick för att kolla. Inte äter väl fladdermöss fåglar?

Här har jag inte sett de små fladdermössen som säger tickticktick när de flyger utan bara den här bjässen, tyst och dyster fågelskrämma.

Det finns fladdermöss som äter fåglar och andra små varelser. Vet dock inte om de sorter som lever i Sverige tillhör de varianterna.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 374
Senast: netia
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
771
Senast: miumiu
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 364
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 505
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023