Varför visar de inte Hyacint på fredagskvällarna längre på sjuan?
Missnöjd
Missnöjd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äh... Ge det ett försök...Träffade precis min drömsnubbe. Höll nästan på att få en mindre stroke. Min vän tyckte att han såg ut som en deprimerad gubbe som levt på rödvin och bakelser ett helt liv. I mina ögon var han sjukt perfekt. Naturligtvis är han för snygg/svår. Jag flinade nervöst och såg i hans ögon troligen ut som en äppelkindad disneyfigur. Han vill förmodligen ha en långbent mörk och lite bleksiktig modell som målar modernistiska tavlor. Kaozzz.
Avlopps slang går att köpa, kom inte tvättmaskinen med kontakt på ? OM ja så använd förlängningssladd till lämplig kontakturtag, Klart för start!
Fasad Voff, fasad. Men det går sakta men säkert framåt. Tror jag.Är det ditt andra jag då som skriver lika dana inlägg som ditt första jag ?
Skickar en kram
Han har en väldigt konstig tupe.
Fnissar åt bilder på Trump.
Är trött.
Varför har jag inte städat idag?
Du vet var jag finns om jag behövsFasad Voff, fasad. Men det går sakta men säkert framåt. Tror jag.
Var ute nyss och det var ett väldigt liv på småfåglarna som sover i äppelträdet. En JÄTTESTOR fladdermus flög iväg när jag gick för att kolla. Inte äter väl fladdermöss fåglar?
Här har jag inte sett de små fladdermössen som säger tickticktick när de flyger utan bara den här bjässen, tyst och dyster fågelskrämma.