Vad i hela friden gör vi? Del XVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Träffade precis min drömsnubbe. Höll nästan på att få en mindre stroke. Min vän tyckte att han såg ut som en deprimerad gubbe som levt på rödvin och bakelser ett helt liv. I mina ögon var han sjukt perfekt. Naturligtvis är han för snygg/svår. Jag flinade nervöst och såg i hans ögon troligen ut som en äppelkindad disneyfigur. Han vill förmodligen ha en långbent mörk och lite bleksiktig modell som målar modernistiska tavlor. Kaozzz.

Jag har för övrigt en fling på en charmig typ på min utbildning men eftersom han är upptagen så är det bajs. Troligen är jag knäpp som alltid blir förtjust i de där upptagna typerna :mad:

Har nattat A som var ganska trött efter dagens ridlektion, de fick ju hoppa! Över ett hinder! Ungens leende gick från öra till öra och hon sa att det pirrade i hela kroppen av lycka :love: :D Nu överväger jag att ta med mig Hicke och bada :D

Jag sitter och försöker äta, men hostar så förbannat att maten hinner kallna. Har hostat konstant i en halvtimme nu, är genomsvettig och har hostat tills jag får kväljningar. Vafan gör man?

Middag intagen, nu vin och postkodsmiljonären. Kan de inte bara skippa nivåerna upp till typ 30.000, det är ju bara en löjlig transportsträcka!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 496
Senast: netia
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
771
Senast: miumiu
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 432
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 525
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar